Στην αρχή ο τίτλος ακούγεται «απόμακρος» και ίσως απαγορευτικός: από την περιοχή της γνώσης στην οποία έχουν πρόσβαση πιθανότατα μόνο οι ειδικοί. «Νευροεκπαίδευση», λοιπόν, του ισπανού καθηγητή Φυσιολογίας του Ανθρώπου Francisco Mora. Αλλά στην περίοδο της πανδημικής κρίσης, με την τηλεκπαίδευση και τη χρήση του Διαδικτύου σε πρωτοφανή άνοδο, η απόσταση μειώνεται. Και ήδη οι πρώτες σελίδες του νέου βιβλίου από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, σε μετάφραση του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, πείθουν ότι η αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία της πρόσφατης προόδου στο πεδίο των νευροεπιστημών προφανώς και αφορά τους ενημερωμένους αναγνώστες. Σε 22 κεφάλαια ο δρ. Νευροεπιστημών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης περιγράφει τη σημασία του

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ