Ποιος είναι ο ρόλος των σχολικών εγχειριδίων στη διδασκαλία και πώς σχετίζεται αυτός ο ρόλος με τους εκπαιδευτικούς, τις γνώσεις τους, τις δεξιότητές τους και την αυτονομία τους σε παιδαγωγικό και διδακτικό επίπεδο; Υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της χρήσης βιβλίων και της ποιότητας της διδασκαλίας; Τα παραπάνω αποτελούν ερωτήματα που έρχονται στο προσκήνιο κάθε φορά που για ένα πρόγραμμα σπουδών δημιουργούνται ένα ή περισσότερα επίσημα βιβλία. Βιβλία που επιχειρούν να υπηρετήσουν το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ