Την άμεση προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων ηλικίας μέχρι 10 χρόνων (με leasing), 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, αλλά και ενίσχυση της προσφοράς σε δρομολόγια με την αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ (μέσω ΣΔΙΤ), είναι μεταξύ των μέτρων που ανακοινώθηκαν μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε (την Παρασκευή) υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, προανήγγειλε επίσης τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες, που θα ενταχθούν στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης. Αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό, αγορά επτά συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό καθώς και προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, για την Αθήνα, ο διαγωνισμός θα αφορά την προμήθεια 1.000 σύγχρονων οχημάτων. Στόχος είναι η προκήρυξη για τα πρώτα 600 να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Νοέμβριο και τα 300 εξ αυτών να κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας μέχρι το τέλος του 2021.

«Η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι δύσκολη και δεν σκοπεύω να την ωραιοποιήσω», τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Εδώ και έναν χρόνο προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε συσσωρευμένες παθογένειες και την απόλυτη εγκατάλειψη 4,5 ετών. Βέβαια, τους πολίτες δεν τους ενδιαφέρει το χθες. Τους ενδιαφέρουν οι λύσεις. Ιδίως σήμερα, που η πανδημία έχει θέσει νέα δεδομένα και νέες απαιτήσεις».  

Και συμπλήρωσε: «Οι στόχοι που θέσαμε είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι: περισσότερο προσωπικό, περισσότερα και καλύτερα οχήματα και καλύτερες υπηρεσίες στον πολίτη. Επισημαίνω: 11 χρόνια δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη στο μετρό. 13 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στα λεωφορεία. 11 χρόνια δεν έχει αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο».