Η Μercedes-Benz, πρωτοπόρος στα συστήματα ασφαλείας τα τελευταία 50 χρόνια, θα είναι η πρώτη εταιρεία που θα λανσάρει τους μετωπικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες. Την είδηση ανακοίνωση η ίδια η γερμανική φίρμα, με το πρώτο μοντέλο που θα φέρει το επιπρόσθετο σύστημα ασφαλείας να είναι η νέα S-Class. Mάλιστα, οι νέοι αερόσακοι – που θα αυξήσουν σημαντικά τον αριθμό των αερόσακων μέσα στην καμπίνα – θα παρουσιαστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, μαζί με την πρεμιέρα της γερμανικής ναυαρχίδας. Οι καινοτόμοι μετωπικοί αερόσακοι, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, θα ενεργοποιούνται φυσικά σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης προκειμένου να παρέχουν μεγαλύτερη προστασία και αν μειώνουν ακόμη περισσότερο την πιθανότητα τραυματισμού των πίσω επιβατών – ότι συμβαίνει και στην περίπτωση με τους εμπρός επιβάτες. Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα οι νέοι αερόσακοι θα είναι τοποθετημένοι στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Πάντως, η λειτουργία τους θα είναι διαφορετική σε σχέση με το πως λειτουργούν την κρίσιμη στιγμή οι εμπρός. Επίσης θα έχουν διαφορετικό σχήμα: Θα θυμίζουν το γράμμα “U” και θα θυμίζουν γάντια του μπέιζμπολ. Επίσης, η λειτουργία των αερόσακων θα προσαρμόζεται όταν οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται ότι έχουν τοποθετηθεί παιδικά καθίσματα. Παράλληλα, με τους νέους , πίσω, μετωπικούς αερόσακους, η νέα S-Class θα προσφέρει την λειτουργία  Pre-Safe Impulse Side. Ο ρόλος της συγκεκριμένης λειτουργίας πολύ σημαντικός, αφού, χάρη στο προηγμένο ραντάρ που διαθέτει το αυτοκίνητο, θα μπορεί να εντοπίζει μια επικείμενη σύγκρουση, πριν αυτή καταστεί γεγονός!  Όταν επίκειται μία πλευρική σύγκρουση , τότε το συγκεκριμένο σύστημα κινεί τον οδηγό ή τον συνοδηγό μακριά από την επικίνδυνη ζώνη σε μια πλάγια κατεύθυνση για προληπτικούς λόγους. Για να γίνει αυτό, τα πλαϊνά μαξιλάρια των πολυλειτουργικών καθισμάτων γεμίζουν με αέρα για να παρέχουν πιο σταθερή στήριξη μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, αυξάνοντας έτσι την απόσταση μεταξύ των επιβατών και της πόρτας και, ταυτόχρονα, μειώνοντας τις δυνάμεις που επενεργούν στους επιβαίνοντες. Πολύ σημαντική εξέλιξη της ίδιας λειτουργίας, ότι , παράλληλα με τις παραπάνω ενέργειες, το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα υψώνεται λίγα εκατοστά, ώστε η ενέργεια της σύγκρουσης να απορροφάται περισσότερο στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου. Στόχος των παραπάνω, να μειωθούν σημαντικά τα ποσοστά ενδεχόμενου τραυματισμού και των πίσω επιβατών.Ιστορικά, ο πρώτος αερόσακος στα γερμανικά μοντέλα και συγκεκριμένα στην Mercedes-Benz εμφανίστηκε το 1987 – πριν από 33 χρόνια -Ο πρώτος αερόσακος τοποθετήθηκε στη σειρά S-Class.. Ο αερόσακος οδηγού τοποθετήθηκε πολύ γρήγορα και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, ενώ λίγο αργότερα παρουσιάστηκε και ο αερόσακος συνοδηγού. Το 1998 έκαναν την εμφάνιση τους και οι πλευρικοί αερόσακοι.  Πλέον, υπάρχουν αερόσακοι στα γόνατα, αλλά και οι αερόσακοι , εξωτερικά του οχήματος, στο καπό , που προστατεύουν τους πεζούς! Σήμερα, χιλιάδες άνθρωποι χρωστούν την επιβίωση τους, μετά από ένα σοβαρό ατύχημα, στην παρουσία των αερόσακων στα αυτοκίνητα, που εξασφαλίζουν εξαιρετικά ποσοστά μείωσης των τραυματισμών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ