Στην ανακοίνωση της λίστας των ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για τη διαφημιστική καμπάνια για τον κορωνοϊό, συνολικού ύψους σχεδόν 20 εκατ. ευρώ, προχώρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, συγκεντρώνοντας εκ νέου χθες τα πυρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά και προκαλώντας κοινή αντίδραση από τους προέδρους των Διοικητικών Συμβουλίων των Ενώσεων Συντακτών. Στις 18 σελίδες που δημοσιοποίησε η κυβέρνηση, αφότου, κατά τον Πέτσα, ολοκληρώθηκε «ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε Μέσο ξεχωριστά οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων», εμφανίζονται 1.232 μέσα ενημέρωσης – εφημερίδες, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί και (πολύ περισσότερες) ιστοσελίδες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ