Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής του αθηναϊκού κέντρου δεν διέφερε από το κακό κυκλοφοριακό παρελθόν του. Παρ’ όλ’ αυτά, οφείλει να παραδεχθεί κανείς ότι ο δήμαρχος έχει δίκιο, «δεν υπάρχουν ιδανικές μέρες για μια τόσο μεγάλη αλλαγή». Τι κι αν υπάρχει – όπως απέδειξε η προχθεσινή κι η χθεσινή εμπειρία – άψογη ή λιγότερο άψογη προετοιμασία; Ο Μπακογιάννης είχε κατορθώσει να εξασφαλίσει τη στήριξη της αντιπολίτευσης στον Μεγάλο Περίπατο – κατόρθωμα διόλου αμελητέο στα δημοτικά συμβούλια της απλής αναλογικής. Τέτοιου επιπέδου πολιτική προετοιμασία ωστόσο δεν είναι αρκετή όταν αλλάζεις τη δομή της καθημερινότητας, κι όχι απλά μια πλατεία τοποθετώντας σιντριβάνι. Απαιτείται κι η άλλη, εκείνη που εξαρτάται από τη συνδρομή του κεντρικού κράτους. Για να πετύχει το σχέδιο θα έπρεπε να υπάρχουν, π.χ., περισσότερες στάσεις Μετρό και Ηλεκτρικού σε όλη την πόλη. Ή χώροι στάθμευσης στους σταθμούς των Μέσων σταθερής τροχιάς. Θα έπρεπε οι εναλλακτικές διαδρομές να έχουν τη δυνατότητα να σηκώσουν τον διπλασιασμό της κίνησης. Και τα ΜΜΜ να αυξήσουν τα δρομολόγιά τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ