Οι εκάστοτε μεταρρυθμιστικές απόπειρες στον χώρο της Παιδείας αποτελούσαν κατά βάση πεδίο οξείας πολιτικής αντιπαράθεσης. Σπάνιες ήταν οι περιπτώσεις που κατέστησαν εφικτές ευρύτερες συναινέσεις. Από την αρνητική αυτή παράδοση δεν εξαιρείται ούτε το νομοσχέδιο Κεραμέως για την «αναβάθμιση του σχολείου», όπως τιτλοφορείται, καθώς ούτε ένα κόμμα της αντιπολίτευσης δεν το ψηφίζει (σήμερα στις 12.00 έχει οριστεί η ονομαστική ψηφοφορία που ζήτησαν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ