Χρησιμοποιώ σ’ αυτό το κείμενο τον όρο «παραλλαγές» όχι με τη μουσική έννοια, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά με την έννοια της διαφοροποίησης, της μεταβολής, της τροποποίησης που οδηγεί συχνά και σε γόνιμες αντιθέσεις. Αυτές τις αντιθέσεις για τον Μπετόβεν σκοπεύω να καταθέσω, συνεξετάζοντας στοιχεία και εικασίες:

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ