Μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, ήρθε η ώρα των τελών και των προστίμων. Η Θεσσαλονίκη, ο πρώτος δήμος της χώρας που φιλοξένησε ηλεκτρικά πατίνια, γίνεται και ο πρώτος που επιχειρεί να ρυθμίσει οριστικά την κυκλοφορία τους χαρακτηρίζοντάς την ανεξέλεγκτη. Στους δρόμους της συμπρωτεύουσας βρίσκονται 2.000 πατίνια τα οποία καταλαμβάνουν 1.000 τ.μ. κοινόχρηστου χώρου, ενώ τους τελευταίους μήνες έχουν ανασυρθεί από τον Θερμαϊκό περισσότερα από 80 μικροοχήματα που κάποιοι έριξαν στη θάλασσα. Η κατάσταση αυτή ώθησε τους αρμοδίους στην απόφαση να επιβάλουν χρηματικές ποινές και να καθιερώσουν τέλη χρήσης κοινόχρηστου χώρου στις δύο εταιρείες που διαχειρίζονται τα ηλεκτρικά πατίνια στην πόλη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ