Ποδαρικό με ένα σημαντικό μοντέλο κάνει η Peugeot το 2020, με το 2008, που εισέρχεται στην καρδιά των SUV, και μάλιστα στα μικρομεσαία, εκεί όπου υπάρχει και η μεγαλύτερη ζήτηση. Το μοντέλο προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, ενώ αργότερα θα προστεθεί και έκδοση με κινητήρα ηλεκτρικό. Η εξωτερική του εμφάνιση συρρικνώνει όλη τη σχεδιαστική εξέλιξη του γαλλικού εργοστασίου, με πολλές σχεδιαστικές πινελιές να προέρχονται από το νέο 508. Επίσης, το νέο 2008 είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προγενέστερο. Συγκεκριμένα, το μήκος του αυξήθηκε κατά 14 ολόκληρα εκατοστά, αγγίζοντας τα 4,3 μέτρα. Το πλάτος εκτείνεται στα 1,7 μέτρα, με το ύψος να βρίσκεται στα 1,54 μέτρα. Στο εσωτερικό του οι χώροι είναι ακόμη πιο άνετοι, μεγαλύτεροι για τους πίσω επιβάτες, τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών πλέον διαθέτει 360 λίτρα. Στο επίκεντρο της τεχνολογικής του εξέλιξης, το ταμπλό, εκεί όπου φιλοξενείται το Peugeot 3d i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και την οθόνη αφής των 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, φροντίζει για τον έλεγχο των πολυμέσων – τα οποία ενσωματώνουν σύστημα πλοήγησης TomTom και λειτουργίες MirrorScreen, MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto. Το νέο μοντέλο προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, στα 1.2, και τον 1.500άρη HDi. Ο 1.2 PureTech διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 100, 130 και 155 ίππων. Εξίσου σημαντικό ότι τα νέα μοτέρ συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή προαιρετικά με 8άρι αυτόματο. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης αποδίδει 155 ίππους, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο – στην έκδοση 2008 GT. Ο ντίζελ κινητήρας 1.5 HDi  αποδίδει 100 ίππους. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τέσσερα (Active, AllureκαιGT Line καιGT) και οι τιμές ξεκινούν από 19.900 ευρώ για το 1.2 PureTech 100, από 21.400 το 130 και από 26.400 ευρώ το 155, ενώ το 2008 με τον κινητήρα πετρελαίου κοστίζει από 21.400 ευρώ. Στη βασική έκδοση, την Active, υπάρχουν όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, για την άνεση αλλά και την ασφάλεια, όπως με συστήματα υποβοήθησης, μεταξύ αυτών το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση κινδύνου ή επερχόμενης σύγκρουσης, σύστημα αναγνώρισης πεζών, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής πορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.ά. Στο μέλλον θα δούμε και το ηλεκτρικό e-2008 που θα φέρει ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων, όπου χάρη στην μπαταρία των 50kWh η αυτονομία του θα αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ