Η online εγγραφή, η δυνατότητα προσωρινής απενεργοποίησης κάρτας και τα smart notifications αποτελούν μέρος των digital υπηρεσιών που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα στους πελάτες της. Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών της και σε εναρμόνιση με τις τάσεις της ψηφιακής εποχής, η Εθνική Τράπεζα επενδύει στην αναβάθμιση των digital υπηρεσιών της με νέες δυνατότητες που φέρνουν την τραπεζική του μέλλοντος στην οθόνη του κινητού. Συγκεκριμένα εισάγει την online εγγραφή στις υπηρεσίες i-bank, τη freeze-unfreeze και δήλωση απώλειας κάρτας, τα smart nοtifications που δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να λαμβάνουν ειδοποίηση στο κινητό για κάθε κίνηση των λογαριασμών και των καρτών τους τη στιγμή που γίνεται, αλλά και την «Εξυπνη διαχείριση οικονομικών» που προσφέρει συγκεντρωτικά στοιχεία για τις κινήσεις και συναλλαγές του χρήστη.