Nielsen Shopper Centric Category Management workshop: Η Nielsen διοργανώνει στις 19 και 20 Νοεμβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Life Gallery επιτυχημένο διαδραστικό workshop παρέχοντας μια ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση της μεθοδολογίας του Category Management.

To workshop, στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, θα δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μιας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν: (α) Το κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών, (β) Τις βασικές αρχές merchandising και πώς αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς, γ) Την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή, δ) Την κατάλληλη πολιτική προώθησης που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά και ε) Το Neuromarketing και τις τακτικές στο σημείο πώλησης που επιδρούν στη συμπεριφορά του καταναλωτή.

 Εκπαιδευτικό συνέδριο για τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου: Το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019 διοργανώνεται από το eSkills Training BU της Convert Group για 4η συνεχόμενη χρονιά το Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου με θέμα «Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης στο OnlineΦαρμακείο». Θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Domotel Kastri όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από την Ελλάδα και το Εξωτερικό – ανάμεσα σε αυτούς, ο Max Müller, Chief Strategy Officer DocMorris και πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου για τα Online Φαρμακεία, ο Josep Casas Pérez, CEO και συνιδρυτής του Naturitas.es, η Ελλη Σταμούλη, Digital Strategy Manager Global Consumer Brands, Boots UK και πολλοί ακόμα θα μοιραστούν με τους συμμετέχοντες τις Βέλτιστες Πρακτικές Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Digital Marketing για τα Online Φαρμακεία φέρνοντας τεχνογνωσία από το εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες eskillscenter@convertgroup.com.

Το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο: Διοργανώνει το 8ο Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ στις 27-28 Νοεμβρίου 2019 στο Ξενοδοχείο Divani Caravel. Το Φόρουμ στοχεύει στη δημιουργία διμερών επιχειρηματικών σχέσεων αλλά και στην περαιτέρω ανάπτυξη των υφισταμένων, εστιάζοντας σε τομείς που άπτονται του ενδιαφέροντος τόσο της ελληνικής όσο και της αραβικής πλευράς. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνεδρίες με παρουσιάσεις και διαβουλεύσεις επί στρατηγικών θεμάτων και διμερείς συναντήσεις Β2Β σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.

Στρατηγικοί άξονες του φόρουμ είναι οι: Ναυτιλιακές Προοπτικές, Ευκαιρίες και Μελλοντικές Δυνατότητες, Λιμενική Ανάπτυξη και Επενδυτικά Σχέδια στην Ελλάδα και στον Αραβικό κόσμο, Επιχειρηματίες και Νεοφυείς Επιχειρήσεις, Ιστορίες Επιτυχίας και Μελλοντικές Τάσεις, Εργα Ανασυγκρότησης και Εκσυγχρονισμού των Υποδομών σε χώρες που επλήγησαν από πολεμικές ενέργειες: Ιράκ, Λιβύη, Συρία και Υεμένη, Μελλοντικές Προοπτικές και Ευκαιρίες στον Τουριστικό Κλάδο και στην Αγορά Ακινήτων στην Ελλάδα. Το φόρουμ θα διεξαχθεί στα ελληνικά και αραβικά (με ταυτόχρονη διερμηνεία).