MERCEDES-BENZ GLB

H Mercedes-Benz καλύπτει το κενό ανάμεσα στην GLA και στη μεγαλύτερη GLC με τη νέα GLB. Το νέο μοντέλο, το πρώτο επταθέσιο μικρομεσαίο SUV, έχει μήκος 4,63 μέτρα και θα προσφέρεται με χαρισματικούς σε οικονομία κινητήρες, όπως αυτός του 1,3 λίτρου. Eνσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες, που προικίζουν τη νέα GLB με όλα τα συστήματα ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και υποβοήθησης του οδηγού. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 560 λίτρα (στην πενταθέσια διάταξη) και μπορεί να επεκταθεί με την αναδίπλωση των καθισμάτων στα 1.755 λίτρα. Ειδικότερα, η νέα GLB έχει ως εφαλτήριο κινητήρα ένα νέο μοτέρ βενζίνης 1,33 λίτρουμε ισχύ 163 ίππων (GLB 200). Η έκδοση GLB 250 4MATIC των 2.0 λίτρων, επίσης βενζίνης, αποδίδει 224 ίππους, ενώ τα ντίζελ αφορούν τα δίλιτρα μοτέρ των 150 (GLB 200 d) και 190 ίππων (GLB 220 d). Φυσικά, η γερμανική φίρμα εφοδιάζει τα μοντέλα της με την πιο εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC,που είναι πλήρως μεταβαλλόμενη, ενώ η κατανομή της ροπής ανά άξονα αλλάζει, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης.

Smart EQ fortwo

Η νέα δεκαετία φέρνει και τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της smart. Η θυγατρική της Mercedes-Benz προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο την ηλεκτρική της γκάμα, με τα πρώτα δείγματα γραφής να τα έχουμε στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη. Συγκεκριμένα, τα νέα smart EQ ForTwo και ForFour φέρουν μπαταρία των 17,6 kWh που παρέχει ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 82 ίππων και των 160 Nm ροπής. Η αυτονομία του παραμένει στα 160 χιλιόμετρα. H φόρτισή τους πραγματοποιείται ταχύτατα, με το 80% της μπαταρίας να φορτίζει μέσα σε λίγα λεπτά – με τη χρήση ταχυφορτιστή. Αυτά αφορούν τα μεταβατικά ηλεκτρικά μοντέλα, μια και την επόμενη νέα γενιά θα τη δούμε να λανσάρεται μετά το 2022.

Renault Zoe

H Renault παρουσίασε πρόσφατα τη νέα γενιά του μικρού, ηλεκτρικού της μοντέλου, του Zoe, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στη χώρα μας το 2020. Οντας το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο διαθέτει πιο σύγχρονη εμφάνιση, ενώ παραμένει πιστό στα θετικά του στοιχεία λόγω της αμιγούς κίνησης με τον αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα. Σε αριθμούς, το νέο μοντέλο φέρει έναν δυναμικό ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με ροπή 245 Nm. Την ενέργειά του το συγκεκριμένο μοτέρ την αντλεί από μια μπαταρία 52 kWh. Το νέο Zoe θα παρέχει, ύστερα από μία πλήρη φόρτιση, μια άκρως εξαιρετική αυτονομία 390 χιλιομέτρων – κοινώς, όποιος το χρησιμοποιεί στην πόλη θα το φορτίζει σχεδόν μία φορά την εβδομάδα!

OPEL CORSA-e

Η Opel θα κάνει ποδαρικό το 2020 με το δημοφιλές Corsa που θα το δούμε να… πριζώνεται. Συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα – και μέλος του ομίλου PSA – μετά την πρεμιέρα του ηλεκτρικού της μοντέλου ετοιμάζει το πανευρωπαϊκό του λανσάρισμα και στις υπόλοιπες χώρες – μια και το ηλεκτρικό Corsa-e ήδη κυκλοφορεί στη Γερμανία με τιμή λίγο κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς. Θα κινείται αμιγώς από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων, με την μπαταρία του να είναι στα 40 KWh και την αυτονομία του στα 330 χιλιόμετρα.

VW ID.3

Tην περασμένη εβδομάδα μπήκε στην παραγωγή το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της VW, με το «σήμα» ID. To νέο ID.3 θα είναι από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά της φίρμας, με ηλεκτροκινητήρα που θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις από πλευράς αυτονομίας της μπαταρίας. Ετσι η έκδοση με τη «μικρότερη» αυτονομία θα είναι αυτή που θα φέρει την μπαταρία των 45 KWh, με την υπόσχεση ότι μετά τη φόρτιση θα δίνει αυτονομία 330 χιλιομέτρων. Επίσης, θα υπάρχει και έκδοση με αυτονομία 420 χιλιομέτρων, ενώ η πιο ισχυρή μπαταρία των 77 KWh θα αγγίζει σε αυτονομία τα 550 χιλιόμετρα. Ολες οι εκδόσεις θα φέρουν συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης, τεχνολογικό επίπεδο που θα παραπέμπει σε μεγαλύτερα μοντέλα, κ.ά.