Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου θα λειτουργήσει ο τετραψήφιος αριθμός «1142» – ή αλλιώς η γραμμή «ενημέρωσης και βοήθειας» – που αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο για την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου αλλά και μια… θεραπευτική παρέμβαση διακοπής του καπνίσματος. Οι ειδικά εκπαιδευμένοι τηλεφωνητές θα δέχονται κλήσεις 24 ώρες το 24ωρο και τις επτά ημέρες της εβδομάδας, καταγράφοντας καταγγελίες. Παράλληλα όμως θα προσφέρουν πληροφόρηση και υποστήριξη σε εκείνους τους καπνιστές οι οποίοι επιθυμούν να ελευθερωθούν από τον εθισμό τους στη νικοτίνη. Ο σχεδιασμός του «call center» έγινε άλλωστε έπειτα από σχετική έρευνα στο εξωτερικό – σε χώρες δηλαδή όπου λειτουργούν αντίστοιχες τηλεφωνικές γραμμές -, σε μια προσπάθεια να καταγραφούν τα δυνατά σημεία των ευρωπαϊκών παραδειγμάτων αλλά και τα αδύνατα σημεία της προσπάθειας που έγινε κατά το παρελθόν στη χώρα μας με αποτέλεσμα το εγχείρημα να βουλιάξει στην… αδράνεια. Ετσι, έχοντας ως «πυξίδα» τη Γαλλία και τη Δανία, οι καταγγελίες που θα γίνονται στην τηλεφωνική γραμμή «1142» θα είναι πλέον επώνυμες. Ειδικότερα, οι κλήσεις θα καταγράφονται, παρ’ όλα αυτά, όπως σημειώνουν τα στελέχη της οδού Αριστοτέλους που ασχολούνται με τις τελευταίες λεπτομέρειες λίγο προτού το κέντρο… δεχθεί την πρώτη του κλήση, τα στοιχεία των πολιτών θα παραμένουν απόρρητα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ