Ο Αϊ Βασίλης θα επισκεφθεί εφέτος τη Θεσσαλονίκη και θα κατέβει στο Μετρό. Δυστυχώς οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας δεν θα μπορέσουν να τον δουν από κοντά και να κάνουν μαζί του μια διαδρομή με τα βαγόνια του μητροπολιτικού σιδηρόδρομου. Κι αυτό επειδή ο Santa Claus θα κάνει «incognito» μια δοκιμαστική διαδρομή μόνο στο εργοτάξιο της Πυλαίας μήκους το πολύ 500 μέτρων (!). Σήμερα, 33 χρόνια μετά την αποτυχημένη προσπάθεια κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη (η ιστορία έχει καταγραφεί ως η «τρύπα του Κούβελα») το έργο έχει ολοκληρωθεί κατά 70%. Το πότε θα τελειώσουν οι εργασίες για το υπόλοιπο 30% αποτελεί πλέον ένα – νέο – πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης στο επίκεντρο της οποίας είναι ο σταθμός Βενιζέλου. Αποτέλεσμα αυτής της διαμάχης είναι τα χρονοδιαγράμματα (πραγματικά ή εικονικά η κάθε πλευρά έχει τη δική της άποψη) να τινάζονται και πάλι στον αέρα. Αυτό πρακτικά σημαίνει αφενός ταλαιπωρία επιβατικού κοινού και καταστηματαρχών και αφετέρου άνοιγμα του δρόμου για διεκδίκηση νέων αποζημιώσεων από την πλευρά του αναδόχου…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ