Εχοντας να επιδείξει μια αξιοζήλευτη πολύχρονη εμπορική πορεία – 70 ετών! – και με «διαβατήριο» τα 12 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, η νέα γενιά Transporter δεν χρειάζεται συστάσεις. Το νέο επαγγελματικό μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1949 τοποθετείται με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο στη νέα τεχνολογική εποχή, διατηρώντας αλώβητα τα στοιχεία της πρακτικότητας (και κυρίως του χώρου φόρτωσης) και των αποδοτικών κινητήρων. Στην πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση η VW έδωσε προτεραιότητα στα τεχνολογικά εφόδια του μοντέλου. Μπορεί να συνδέεται online, φέρει πλειάδα από ψηφιακές πληροφορίες, ενώ διαθέτει αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης. Πέρα από τη νέα σχεδίαση, ο οδηγός έχει τριγύρω του ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον, με τον πιο σύγχρονο πίνακα οργάνων, το σύστημα πολυμέσων κ.ά. Για παράδειγμα, το σύστημα πολυμέσων (infotainment) συνδέεται με μια ηλεκτρονική online μονάδα σύνδεσης (OCU ή Online Connectivity Unit) με ενσωματωμένη μια κάρτα eSIM. H OCU αποτελεί τo κοινό σημείο αναφοράς για ένα νέο φάσμα λειτουργιών και υπηρεσιών που βασίζονται στο Διαδίκτυο και είναι ομαδοποιημένες κάτω από τις επωνυμίες «We Connect» και «We Connect Plus». Από το νέο τεχνολογικό οπλοστάσιο δεν λείπουν και οι φωνητικές εντολές που μπορεί να δώσει ο οδηγός στο νέο Transporter 6.1, όπως στο σύστημα πλοήγησης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ