Εχοντας να επιδείξει μια άρτια γκάμα στην πληθωρική και άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των SUV, η Mercedes-Benz «κλείνει» στην ώρα της το κενό που είχε δημιουργηθεί ανάμεσα στην GLA και τη μεγαλύτερη GLC με τη νέα GLB, που μάλλον εγκαινιάζει μια νέα υποκατηγορία, αυτή των μικρών επταθέσιων SUV με μικρά σε κυβικά μοτέρ. Το νέο της SUV πατάει στην ίδια συνταγή των υπόλοιπων μοντέλων της γερμανικής οικογένειας, με μήκος 4,63 μέτρα. Η φρεσκοκομμένη Mercedes – Benz GLΒ ενσωματώνει όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες με τις οποίες θα μπορούσε να προικίσει το γερμανικό εργοστάσιο το νέο του SUV, διαθέτει έξυπνη σχεδίαση στο εσωτερικό προσφέροντας τρεις σειρές καθισμάτων – και επτά θέσεις -, ενώ η γκάμα των μηχανικών συνόλων καλύπτει κάθε απαίτηση, με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ που ξεκινούν από τα 1,3 λίτρα. Στην εξωτερική εμφάνιση το νέο γερμανικό μοντέλο φέρει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, με δυναμική σχεδίαση, έντονες καμπύλες και μεγάλους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται από μια μεγάλη ενιαία οθόνη που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, που παραπέμπει στη νέα A-Class. Αν και χαρακτηρίζεται ως κόμπακτ SUV, οι απλόχερες χωροταξικές δυνατότητές του δίνουν λύση στους υποψήφιους αγοραστές, για τους οποίους μέχρι σήμερα η απόκτηση επταθέσιων SUV αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της κατηγορίας των πολυτελών SUV με τιμές άνω των 70.000-80.000 ευρώ.  Μάλιστα, η τρίτη σειρά καθισμάτων δεν φαίνεται να έχει ρόλο κομπάρσου, αφού η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι σε αυτήν μπορούν να βολευτούν επιβάτες με ύψος έως 1,68 μέτρα. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 560 λίτρα (στην πενταθέσια διάταξη) και μπορεί να επεκταθεί με την αναδίπλωση των καθισμάτων στα 1.755 λίτρα. Η νέα Mercedes – Benz GLB θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμους πετρελαίου. Το πιο σημαντικό νέο είναι ότι η GLB έχει ως αρχικό κινητήρα ένα νέο μοτέρ βενζίνης, 1,33 λίτρων με ισχύ 163 ίππους (GLB 200). Η επόμενη επιλογή ανεβαίνει αρκετά σε κυβικά, 2 λίτρα, επίσης βενζίνης, με 224 ίππους (GLB 250 4MATIC). Οι οπαδοί του ντίζελ θα πρέπει να εναποθέτουν τις ελπίδες τους στα δίλιτρα μοτέρ των 150 (GLB 200 d) και 190 ίππων (GLB 220 d). Φυσικά, η γερμανική φίρμα εφοδιάζει τα μοντέλα της με την πιο εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC που είναι πλήρως μεταβαλλόμενη και η κατανομή της ροπής ανά άξονα αλλάζει ανάλογα με το προφίλ οδήγησης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ