Στην Κρήτη γνωρίζουμε καλά ότι κινητήριος δύναμη για την οικονομία μας είναι ο τουριστικός κλάδος. Για να μπορέσει όμως να ωριμάσει ο τουριστικός τομέας ζητούμενο είναι να αυξήσει την προστιθέμενη αξία στην τοπική οικονομία, ενισχύοντας ουσιαστικά τις τοπικές κοινωνίες. Κάθε Δημοτική Αρχή που επιζητά οφέλη από την τουριστική βιομηχανία οφείλει να δομήσει μια ξεκάθαρη τουριστική πολιτική και ένα αναβαθμισμένο τουριστικό προφίλ με συγκεκριμένη «ταυτότητα». Μια ταυτότητα που θα επενδύει στη βιωματική εμπειρία του επισκέπτη, στον χαρακτήρα δηλαδή του προορισμού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ