Οι επιπτώσεις ενός διαφημιστικού φιάσκου στο εμπόριο μπορεί να φανούν στα ράφια των σουπερμάρκετ. Στην πολιτική φαίνονται πριν αποτυπωθούν στις κάλπες. Φαίνονται ακόμη κι αν δεν πιστεύει κανείς τα πολιτικά σποτ, όπως δεν πιστεύει τις εμπορικές διαφημίσεις. Δεν πιστεύει κανείς πως οι συντάξεις μειώνονταν μόνο μέχρι το 2014. Ούτε πως το πρόβλημα στο Μάτι είναι οι «τοξικοί» αντίπαλοι της περιφερειάρχου. Το πρόβλημα του φιάσκου όμως δεν βρίσκεται στην έλλειψη πειθούς. Βρίσκεται στο πολιτικό αποτέλεσμα που παράγει.