Μια νέα έρευνα φανερώνει, ότι το 40% των Ευρωπαίων είναι σχεδόν έτοιμο, το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσει να είναι ηλεκτρικό! Ετσι, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν με χίλια τις πρεμιέρες νέων ηλεκτρικών μοντέλων είτε σε εκδόσεις παραγωγής είτε σε εκδόσεις πρωτοτύπων, που φανερώνουν και τις τάσεις της αυτοκίνησης του μέλλοντος. Για παράδειγμα, η Citroën, μέσω μιας καμουφλαρισμένης, προς το παρόν, φωτογραφίας, έδωσε πριν από λίγες ημέρες μια ισχυρή γεύση του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου, που θα παρουσιάσει τον προσεχή Μάιο σε κόνσεπτ εκδοχή. Το νέο μοντέλο θα συρρικνώνει όλο το μέλλον της αυτοκίνησης: Θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα φέρει το τελευταίο στάδιο αυτόνομης οδήγησης (όπου η παρουσία του οδηγού είναι «διακοσμητική») και θα κερδίσει τις εντυπώσεις με την τεχνητή νοημοσύνη που θα φέρει στον εξοπλισμό του. Με μια φράση, το μέλλον της αυτοκίνησης εδρεύει σε αυτό το πρωτότυπο μοντέλο της γαλλικής φίρμας. Ιδιαίτερη βαρύτητα στα ηλεκτρικά βαν της θα δώσει το μέλλον και η Ford. Μάλιστα, το νέο Transit Smart Energy Concept, που θα μπορεί να καλύψει στο εσωτερικό τις ανάγκες μετακίνησης 10 επιβατών, θα διαθέτει μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και θα προσφέρει αυτονομία 150 χιλιομέτρων. Η διάρκεια της φόρτισής του υπολογίζεται στις τέσσερις ώρες! Η Skoda τον επόμενο μήνα θα παρουσιάσει την plug in – ηλεκτροϋβριδική έκδοση του Superb, που υπόσχεται μεγάλη αυτονομία και ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις. Τον επόμενο μήνα, η Skoda θα φανερώσει την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μικρού Citigo, μοντέλο που, όπως ανακοίνωσε η τσέχικη φίρμα, δεν θα κυκλοφορήσει τα επόμενα χρόνια με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά μόνο ως ηλεκτροκίνητο. Το φθινόπωρο η VW θα παρουσιάσει το νέο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο το ID Neo που θα «περηφανεύεται» για τη μεγάλη του αυτονομία. Το γερμανικό εργοστάσιο αναφέρει, ότι το ID Neo θα μπορεί να καλύψει, ύστερα από μια πλήρη φόρτιση έως και 550 χιλιόμετρα! Πάντως, η VW θα τρέξει ακόμη περισσότερο την εξέλιξη των μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα, όπου η επόμενη γενιά αυτών θα μπορούν να καλύπτουν έως και 750 χιλιόμετρα! Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και το μικρό βαν για παραδόσεις εμπορευμάτων της Renault. Το Renault EZ-Flex, που θα δοκιμαστεί το επόμενο διάστημα σε πραγματικές συνθήκες δρομολογίων, θα έχει μήκος 3,8 μέτρα, ενώ ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο θα μπορεί να καλύπτει διαδρομές έως και 150 χιλιόμετρα!

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ