Eχετε σκεφτεί ποτέ την πιθανότητα να ζούμε κάτι σαν την ταινία «Τρούμαν σόου» και όσο εμείς φρικάρουμε ομαδικώς κάποιοι να μας βλέπουν από την τηλεόραση και να γελάνε; Είναι η παρηγοριά μου καμιά φορά γιατί έχω αποφασίσει ότι είναι λίγο καλύτερο από το να το ζούμε όντως – αν και το γεγονός ότι το έχω αποφασίσει αυτό είναι η γνήσια αιτία της απόγνωσης.

Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε με την υπόθεση του μυστηριώδους «Αφρικανού» μακεδονομάχου στα προπύλαια, αυτού που έγινε viral στα σόσιαλ μίντια και το τσίμπησαν βέβαια και μερικές ιστοσελίδες, για να μην πάει τζάμπα το λαβράκι. Το στόρι ήταν ότι ένας κύριος «καταφανώς αφρικανικής καταγωγής», με λάβαρο δεμένο σε στυλ κάπας του Ζορό, εντοπίστηκε ως πρωταγωνιστής των επεισοδίων στην είσοδο της Βουλής, γεγονός το οποίο αποδεικνύει κάποιου είδους προβοκάτσια, συνωμοσία σαφώς πιο ευπώλητη από σενάριο Ελληνα κάποιας ιδιαίτερης καταγωγής, διότι αυτά είναι πολύ μπερδεμένα κι η ζωή είναι μικρή για να ταλαιπωρούμε το μυαλό του κόσμου κι εν πάση περιπτώσει, δική μας είναι η ιστορία, όπως θέμε θα την πούμε.

ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ. Και να σου ένα ποτάμι από καταγγελίες και βλαστήμιες και βρισιές για τον μαύρο τον προβοκάτορα που ήθελε να αμαυρώσει το συλλαλητήριο κατά του αλυτρωτισμού κι υπέρ της ανακατάληψης της Βόρειας Ηπείρου και να κάνει επεισόδια ενώ δυο μέτρα παρακείθε ήταν η μισή κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής που διαθέτουν τη σχετική τεχνογνωσία. Αίσχος. Αίσχος, ξαναλέω.

Περνάνε οι ώρες και ξαφνικά μας προκύπτει ότι ο μαύρος προβοκάτορας είναι μελαχρινός συμπατριώτης Πόντιος από τη Νάουσα, που έξαλλος έχει πάρει σβάρνα το Facebook για να υπερασπιστεί την τιμή του, ότι είναι απόγονος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και – αντιγράφω ακριβώς – «μπειτε στο προφιλ μου να δειτε δεν ειμαι μαροκινοςμπακλαντεσιανος,,ουτε αφρικανος ιρακινος που βγηκα μπροστα για εναν σκοπο και μονο να κανω ως ελληνας το καθηκον μου το χρεος μου απεναντι στην πατριδα βορειο ηπειρο ,θρακη, κυπρο, κωνσταντινουπολη, ευξεινος ποντος, παραλια μικρα ασια».

Δεν είναι μαύρος τέλος πάντων και τον λένε Ανθρακέα και ο άνθρωπος βγήκε κι έγραψε πολύ ανοιχτά ότι αυτός είναι με το κοντάρι απέναντι στα ΜΑΤ αλλά, ΟΚ, όλα καλά, σε αυτή τη χώρα δεν έχουμε θεσμοθετήσει το παράλογο, οπότε η ομολογία περνάει στο ντούκου ελλείψει αρμόδιου εισαγγελέα.

Ο Ανθρακέας ο μαύρος Πόντιος από το Τζιμπουτί/ όταν στη διαδήλωση της Κυριακής γυρνούσε/ στο περιστύλιο ερχότανε με φόρα για να μπει/ και την αστυνομία με το κοντάρι του χτυπούσε.

«ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΟΙ ΕΔΩ». Το πρόβλημα με όλον αυτόν τον υπαρκτό σουρεαλισμό που βόσκει ελεύθερα στο Διαδίκτυο είναι ότι άμα ξεκινήσεις να τα διαβάζεις, να τα ακούς, να τα βλέπεις, κινδυνεύεις πραγματικά να την πατήσεις σαν την Αλίκη που ακολούθησε τον λευκό λαγό κι έπεσε στην τρύπα και να καταλήξεις σαν την κάμπια που κάπνιζε ναργιλέ να διαβάζεις μια κυρία σε μια ακροδεξιά σελίδα τίγκα στον μαίανδρο, τις σάρισες και τις περικεφαλαίες να λέει ότι αυτή ξέρει κι άλλους Πόντιους μαύρους και φτάνει κάπου με τον ρατσισμό και να καταλαβαίνεις τι εννοούσε το αχώνευτο βρωμόγατο του Τσέσαϊρ όταν έλεγε «εγώ είμαι τρελός, εσύ είσαι τρελή, όλοι είμαστε τρελοί εδώ».

Ηταν ο Λιούις Κάρολ Μακεδόνας; Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος; Τα έπινε η αδελφή του η γοργόνα με τον Τζίμι και τον Νίκο στο μπαρ Ρετζίνα στη Μαρσίλια; Πόσο θα αντέξουμε ακόμη;

Την πατάς σαν την Αλίκη

Το πρόβλημα με όλον αυτόν τον υπαρκτό σουρεαλισμό που βόσκει ελεύθερα στο Διαδίκτυο είναι ότι άμα ξεκινήσεις να τα διαβάζεις, να τα ακούς, να τα βλέπεις, κινδυνεύεις πραγματικά να την πατήσεις σαν την Αλίκη που ακολούθησε τον λευκό λαγό κι έπεσε στην τρύπα και να καταλήξεις σαν την κάμπια που κάπνιζε ναργιλέ να διαβάζεις μια κυρία σε μια ακροδεξιά σελίδα τίγκα στον μαίανδρο, τις σάρισες και τις περικεφαλαίες να λέει ότι αυτή ξέρει κι άλλους Πόντιους μαύρους και φτάνει κάπου με τον ρατσισμό.