Mε την κατηγορία των SUV να σαρώνει σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια και τη γερμανική φίρμα να θέλει έως το 2025 ένα στα δύο αυτοκίνητα που θα πουλάει να είναι SUV, το νέο T-Cross έρχεται την πιο κατάλληλη στιγμή, όντας το πιο μικρό μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι πρώτες φωτογραφίες είναι γεγονός και πλέον η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει ένα μοντέλο άκρως δυναμικό σε σχεδίαση, με κόμπακτ γραμμές και μήκος που έχει οριστεί στα 4,1 μέτρα. Είναι το μοντέλο που σε λίγο διάστημα θα έχει βασικούς αντιπάλους μοντέλα όπως τα Nissan Juke, Renault Captur, Hyundai Kona και Seat Arona.

Το μικρότερο SUV της VW βασίζεται στο Polo, δανειζόμενο πάτωμα MQB Α0, τις τεχνολογίες, τα μοτέρ και άλλα τεχνικά συστατικά που δεσπόζουν στο super mini της φίρμας. Με βασικό πλεονέκτημα στις διαστάσεις του το μεταξόνιο των 2,56 μ., ο χώρος αποσκευών στο νέο μοντέλο κυμαίνεται από 385 έως 455 λίτρα και μπορεί με τη γνώριμη αναδίπλωση να αγγίξει τα 1.281 λίτρα. Να σημειωθεί ότι τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά τον διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή 15 εκ. Και αυτό το μοντέλο φέρει όλα τα συστήματα ψυχαγωγίας, άνεσης και ασφάλειας, με τα συστήματα υποβοήθησης να έχουν τον πρώτο λόγο. Το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών φέρει μεταξύ άλλων και επαγωγική φόρτιση για το κινητό τηλέφωνο, ενώ τα όργανα είναι πλέον ψηφιακά.

Και σε αυτό το μοντέλο η γκάμα των κινητήρων ακολουθεί τη γνώριμη συνταγή: το 1.000άρι τρικύλινδρο TSI μοτέρ βενζίνης είναι το μηχανικό σύνολο που θα «τραβήξει κουπί» στην παλέτα των υπόλοιπων μοτέρ και θα κερδίσει και τη μερίδα του λέοντος των αγοραστών που επιζητούν λίγα κυβικά, αλλά ικανοποιητικές επιδόσεις. Ετσι, το 1.000άρι μοτέρ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 95 ή 115 ίππους. Οι πιο απαιτητικοί θα πρέπει να στραφούν στον επίσης νέο κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI που θα αποδίδει 150 ίππους. Πλέον, μια είναι η διαθέσιμη έκδοση ντίζελ 1.6 TDI, που αποδίδει 95 ίππους. Εξίσου σημαντικό είναι ότι το νέο μοντέλο θα προσφέρεται μόνο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις, ενώ καμία έκδοση δεν θα έχει τετρακίνηση.