Το λες και ενδοοικογενειακή μάχη αυτό που συμβαίνει ανάμεσα στον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι με τον δεύτερο να παίρνει «κεφάλι», ανεβάζοντας σημαντικά τη διαφορά του από το ομόσταβλο του. Είναι ίσως ο πιο …βελούδινος πονοκέφαλος για μια ομάδα να την προβληματίζει αν θα κερδίσει το πρωτάθλημα ο ένας ή ο άλλος οδηγός της, τη στιγμή που στις υπόλοιπες επικρατεί αναστάτωση τόσο με την ασθενική τους παρουσία που τους βάζει σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην «καταιγίδα» της McLaren όσο και με το μπαράζ αλλαγών που περιμένει στη γωνία με την αλλαγή του χρόνου. Αύριο το πρωτάθλημα «τελειώνει» το πρώτο του μισό για την καθιερωμένη καλοκαιρινή ανάπαυλα στο φημισμένο Ουγγαρόρινγκ, μια πίστα για γερά νεύρα.
Ο πρώτος αγώνας στην Ουγγαρία πραγματοποιήθηκε το 1986 και από τότε οι οδηγοί έχουν λατρέψει τη συγκεκριμένη πίστα. Αρκετοί χαρακτηρίζουν την πίστα στην Ουγγαρία ως «Μονακό δίχως μπαριέρες», λόγω των κλειστών στροφών του και των μικρών ευθειών που ανεβάζουν την αδρεναλίνη. Η διαδρομή στη σημερινή της μορφή έχει μήκος 4.381 μέτρα και αποτελείται από 14 στροφές. Η συγκεκριμένη πίστα θα μπορούσε να έχει και το όνομα του Χάμιλτον αφού ο Βρετανός κατέχει και τις περισσότερες νίκες, οκτώ στον αριθμό, ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί τα επόμενα χρόνια.
Ο Όσκαρ Πιάστρι, πρόσωπο των ημερών, έχει το πάνω χέρι μετά την επιστροφή του στις νίκες διευρύνοντας το προβάδισμά του στην κορυφή της βαθμολογίας με 266 ακλόνητους βαθμούς.
Το ακολουθεί με διαφορά 16 βαθμών ο ομόσταβλος του, ο Λάντο Νόρις, που παρακολουθεί από κοντά τον «δικό» του, ενώ πιο πίσω επικρατεί το χάος, με πιο…κοντινό τον προβληματισμένο Μαξ Φερστάπεν που έχει διαφορά 81 βαθμών από τον πρώτο. Ο Ολλανδός μόνο θετικά δεν μπορεί να βλέπει το φετινό πρωτάθλημα και σίγουρα το όνειρο για ένα νέο κύπελλο εξανεμίζεται δια παντός.
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η McLaren έφτασε πλέον στους 516 βαθμούς, και πάει να σπάσει όλα τα ρεκόρ , φλερτάροντας με το δεύτερό της διαδοχικό τίτλο κατασκευαστών. Η δεύτερη Ferrari διεύρυνε το προβάδισμά της από τη Mercedes στους 28 βαθμούς, ενώ η Red Bull ακολουθεί αρκετά πιο πίσω.
Σε μεταγράφικο επίπεδο η Mercedes έτρεξε να κλείσει τις «τρύπες» φημολογίας για τη μεταγραφή «αστραπή» του Φερστάπεν από του χρόνου. Το μεγάλο αφεντικό της Mercedes, o Tότο Βολφ ανέφερε ότι το 2026 η ομάδα θα συνεχίσει με τον δίδυμο της, Ράσελ – Αντονέλι χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο για περαιτέρω σχόλια.
Προς το παρόν ο Ράσελ θα προσπαθήσει να βρει τι φταίει στην ομάδα που κινείται με ρυθμούς χελώνας. Ο πρωτοκλασάτος οδηγός έχει να σταυρώσει νίκη από το γκραν πρι του Καναδά. Για αυτό το σκοπό θα έχει συνάντηση με την ομάδα του, ώστε να διευρευνήσει τα αίτια που τους κρατούν τόσο πίσω σε όλα τα γκραν πρι.

HUNGARORING, HUNGARY – JULY 21: Lando Norris, McLaren MCL38, leads Oscar Piastri, McLaren MCL38, Max Verstappen, Red Bull Racing RB20, Sir Lewis Hamilton, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24, Carlos Sainz, Ferrari SF-24, and the rest of the field at the start during the Hungarian GP at Hungaroring on Sunday July 21, 2024 in Budapest, Hungary. (Photo by Zak Mauger / LAT Images)
Στη Ferrari αναμένουν αύριο, στο Ουγγρικό γκραν πρι μια σχετικά βελτιωμένη εικόνα, χάρη στη μεγάλη αναβάθμιση της SF-25. Το αφεντικό της ομάδας, ο Φρεντ Βασέρ ευελπιστεί ότι η ομάδα του Μαρανέλο θα σημειώσει μεγάλη βελτίωση , κάτι που ήδη φάνηκε με την τρίτη θέση στο Βέλγιο από τον Σαρλ Λεκλέρ. Πάντως, ο Βάσερ παραδέχθηκε ότι οι αδυναμίες της ομάδας του θα παραμείνουν έως τα τέλη του 2025, έως ότου όλοι προσαρμοστούν στο κοσμογονικό 2026, που επιφυλάσσει μπαράζ αλλαγών στα μονοθέσια.
Προς το παρόν οι οδηγοί ονειρεύονται ένα μαγικό καλοκαίρι, που ξεκινάει από τη Δευτέρα όντας το μεγαλύτερο διάστημα διακοπών αφού το επόμενο γκραν πρι είναι προγραμματισμένο για τις 31 Αυγούστου στην Ολλανδία. Και έπεται ένα δυνατό φθινόπωρο με πλούσιο αγωνιστικό πρόγραμμα, που δεν προβλέπεται να ταράξει τη μονοκρατορία της McLaren αλλά σίγουρα οι μάχες θα δοθούν στις πίσω ομάδες, που θα προσπαθήσουν να καλύψουν το χαμένο έδαφος.