Πολλές επιχειρήσεις στη Βρετανία προσφέρουν δωρεάν γεύματα ή ακόμα και διακοπές σε όσους έχουν το ίδιο όνομα με το βασιλικό ζεύγος Καρόλου-Καμίλας, όπως αναφέρει ο Guardian.

Η κίνηση αυτή έρχεται ενόψει της ενθρόνισης του νέου μονάρχη του Ηνωμένου Βασιλείου και αποδεικνύει το γιατί το μάρκετινγκ στην Βρετανία έχει πάει σε άλλο επίπεδο.

Δωρεάν διακοπές

Οι συνονόματοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν από δωρεάν διακοπές έως φαγητό και καφέδες.

Τα Butlin’s προσφέρουν δωρεάν μίνι διακοπές σε τουριστικά θέρετρα, με premium δείπνο, δίνοντας την ευκαιρία στους τυχερούς να απολαύσουν το The Masked Singer Live αν το όνομά τους είναι Κάρολος ή Καμίλα, ή ακόμα και Τσάρλι, Τσαρλς ή Κάμι.

Η Warner Holidays προσφέρει στους συνονόματους την ευκαιρία να κερδίσουν μια διαμονή δύο διανυκτερεύσεων αλλά σε αυτή την περίπτωση οι κανόνες είναι λίγο πιο αυστηροί. Το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητα πρέπει να είναι αποκλειστικά Κάρολος ή Καμίλα.

Επιπλέον, η HelloFresh χαρίζει βιβλία συνταγών με ένα ειδικό μενού για να σηματοδοτήσει το γεγονός της στέψης.

Οι προσφορές συνεχίζονται με δωρεάν είσοδο στο Bletchley Park, το σπίτι των Codebreakers του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, κόστους 25,50 για ένα εισιτήριο.

Κλιμάκωση των προωθητικών ενεργειών

Με μόλις μια εβδομάδα να απομένει, ο αριθμός των προωθητικών ενεργειών ενόψει της στέψης κλιμακώνεται.

«Βλέπουμε επιχειρήσεις συνεχώς να κάνουνπροσφορές ή απλά να διαφημίζουν το γεγονός της ενθρόνισης για λόγους μάρκετινγκ», δήλωσε η Catherine Shuttleworth, διευθύνουσα σύμβουλος του Savvy Marketing. Για παράδειγμα, η Tesco τοποθέτησε πινακίδες δίπλα σε ρολά τουαλέτας και εκθέσεις προϊόντων υγιεινής που γράφουν «ας γιορτάσουμε τη στέψη του βασιλιά».

Σε μία πρωτότυπη κίνηση προέβη και το δημοτικό συμβούλιο του Σίντερφορντ, καλώντας τους ντόπιους να συμμετάσχουν στον δικό τους διαγωνισμό, όπου η στέψη δε θα περιλαμβάνει το ζέυγος Καρόλου-Καμίλας, αλλά δύο κοτόπουλα.

Πηγή: ΟΤ