Από την ημέρα που ο Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter, η πασίγνωστη πλατφόρμα δεν έχει σταματήσει να βρίσκεται στην επικαιρότητα.

Λίγες ώρες μετά την επαναφορά του γνωστού logo με το μπλε πουλί, το οποίο είχε αντικατασταθεί με τον γνωστό σκύλο ράτσας  Shiba Inu σύμβολο του Dogecoin, στο φως έρχεται μία νέα εξέλιξη σχετικά με το Twitter.

Συγκεκριμένα, μαθαίνουμε πως η νέο απόκτημα του Μασκ δεν αποτελεί πλέον ανεξάρτητη εταιρεία καθώς συγχωνεύτηκε με μία νεοσύστατη εταιρεία που ονομάζεται X Corp.

Η συγχώνευση έγινε γνωστή μόνο αφότου οι δικηγόροι της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναγκάστηκαν να την αποκαλύψουν, σε μια εν εξελίξει δίκη. «Η Twitter, Inc. έχει συγχωνευθεί στην X Corp. και δεν υφίσταται πλέον» αναφέρθηκε σχετικά.

«Η X Corp. είναι μια ιδιωτική εταιρεία. Η μητρική της εταιρεία είναι η X Holdings Corp. Καμία δημόσια εισηγμένη εταιρεία δεν κατέχει το 10% ή παραπάνω των μετοχών της X Corp. ή της X Holdings Corp» έγινε, επίσης, γνωστό.

Την αλλαγή επιβεβαίωσε μέσω της αινιγματικής του ανάρτησης και ο Έλον Μασκ, ο οποίος έγραψε ένα «X», κάνοντας τους χρήστες να αναρωτιούνται τι θέλει να πει.

Τον Οκτώβριο του 2022, όταν η συμφωνία εξαγοράς του Twitter βρισκόταν ακόμη υπό οριστικοποίηση, ο Μασκ είχε γράψει στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «Η αγορά του Twitter είναι ένα επιταχυντικό μέσο για τη δημιουργία του X, της εφαρμογής για τα πάντα».

Οι αναφορές δείχνουν ότι ο Έλον Μασκ έχει καταστήσει σαφείς τις προθέσεις του να κάνει το «X» παρόμοιο με την κινεζική εφαρμογή WeChat. Ο Μασκ είναι επίσης ιδιοκτήτης του τομέα «X.com», μιας εταιρείας διαδικτυακών πληρωμών την οποία συγχώνευσε με το PayPal.

Εμπειρογνώμονες του κλάδου αμφισβήτησαν αν ο Μασκ μπορεί να καταφέρει να μετατρέψει το Twitter σε μια πλατφόρμα όπου οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε όλες τις βασικές διαδικτυακές υπηρεσίες, από το να πραγματοποιούν πληρωμές μέχρι να καλούν ταξί.

Το WeChat της Κίνας προσφέρει παρόμοια λειτουργία, αν και οι προσπάθειες να γίνει το ίδιο στη Δύση έχουν μέχρι στιγμής αποτύχει.

«Οι σούπερ εφαρμογές, όπως είναι γνωστές στον κλάδο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία στην Ασία, αλλά δεν έχουν επικρατήσει αλλού» δήλωσε ο ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σχολιαστής του κλάδου Ματ Ναβάρα.