Τις τελευταίες επτά δεκαετίες το αμερικανικό περιοδικό «Sight and Sound» συνηθίζει να ζητά από τους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ να φτιάξουν τις δικές τους λίστες με τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών. Αυτή η παράδοση συνεχίστηκε και στο τεύχος Χειμώνα 2022 -2023.

Μάρτιν Σκορσέζε

Ο Μάρτιν Σκορσέζε στην πρώτη θέση του δικού του Top 15 τοποθέτησε την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ενώ ακολουθούν οι «8 ½» του Φεντερίκο Φελίνι, «Στάχτες και διαμάντια» του Αντρέι Βάιντα, «Πολίτης Κέιν» του Ορσον Γουέλς, «Το ημερολόγιο ενός εφημέριου» του Ρομπέρ Μπρεσόν, «Ikiru» του Ακίρα Κουροσάβα, «Ο γατόπαρδος» του Λουκίνο Βισκόντι, «Ο λόγος» του Καρλ Τέοντορ Ντράγιερ, «Αυτοί που έμειναν ζωντανοί» του Ρομπέρτο Ροσελίνι, «Τα κόκκινα παπούτσια» των Εμερικ Πρέσμπεργκερ και Μάικλ Πάουελ, «Το ποτάμι της οργής» του Μαρκ Ράιντελ, «Τζουλιάνο, ο αρχιληστής» του Φραντσέσκο Ρόσι, «Η αιχμάλωτος της ερήμου» του Τζον Φορντ, «Ουγκέτσου Μονογκατάρι» του Κέντζι Μιζογκούτσι και «Δεσμώτης του ιλίγγου» του Αλφρεντ Χίτσκοκ.

Ασγκάρ Φαραντί

Για τον Ασγκάρ Φαραντί η καλύτερη ταινία όλων είναι η «La strada» του Φεντερίκο Φελίνι με τη δεύτερη θέση να παίρνει το «Ρασομόν» του Ακίρα Κουροσάβα και την τρίτη ο «Κλέφτης ποδηλάτων» του Βιτόριο ντε Σίκα. Η λίστα συνεχίζει με τα «Φώτα της πόλης» του Τσάρλι Τσάπλιν, «Η γκαρσονιέρα» του Μπίλι Γουάιλντερ, «Το οργισμένο είδωλο» του Μάρτιν Σκορσέζε, «Ο νονός» του Φράνσις Φορντ Κόπολα, «Tokyo story» του Γιασουτζίρο Οζου, «Αγριες φράουλες» του Ινγκμαρ Μπέργκμαν και «Κάποτε στη Δύση» του Σέρτζιο Λεόνε.

Μάικλ Μαν

Ο Μάικλ Μαν ξεκινάει με τα «Αποκάλυψη τώρα» του Φράνσις Φορντ Κόπολα, «Θωρηκτό Ποτέμκιν» του Σεργκέι Αϊζενστάιν και «Bitutiful» του Αλεχάντρο Γκονσάλες Ινιάριτου, πριν προχωρήσει στα «SOS Πεντάγωνο καλεί Μόσχα» του Στάνλεϊ Κούμπρικ, «Πολίτης Κέιν» του Ορσον Γουέλς, «Τα πάθη της Ζαν Ντ’ Αρκ» του Καρλ Τέοντορ Ντράγιερ, «Οργισμένο είδωλο» του Μάρτιν Σκορσέζε, «Αμαρτωλοί και δολοφόνοι» του Ζακ Τουρνέρ, «Pale Flower» του Μασαχίρο Σίνοντα και «Confessions» του Τετσούγια Νακασίμα.

Σοφία Κόπολα

Η Σοφία Κόπολα ξεχωρίζει τα «Ερωτική επιθυμία» του Γουόνγκ Καρ Γουάι, «Μια θέση στον ήλιο» του Τζορτζ Στίβενς, «The Heartbreak Kid» της Ιλέιν Μέι, «Ο αταίριαστος» του πατέρα της Φράνσις Φορντ Κόπολα, «Μαθήματα πιάνου» της Τζέιν Κάμπιον, «Η νύχτα» του Μικελάντζελο Αντονιόνι, «Purple Rain» του Αλμπερτ Μάγκνολι, «Lost in America» του Αλμπερτ Μπρουκς, «Οι επτά σαμουράι» του Ακίρα Κουροσάβα και «Ανήλικοι ριφιφίδες» του Αλαν Πάρκερ.