H VW επαναφέρει στο προσκήνιο ένα μοντέλο που πατάει στην γνώριμη θρυλική συνταγή του Bulli μέσα από μια άκρως ηλεκτρική συνταγή που ακούει στο όνομα ID. Buzz. Το εκκεντρικό σε εμφάνιση μοντέλο – που μόνο απαρατήρητο δεν περνάει στο δρόμο – συρρικνώνει όλη την τεχνολογική καινοτομία της φίρμας, μέσα από ένα μοντέλο που σε κάθε περίπτωση η άνεση του φθάνει και περισσεύει.

Το νέο μοντέλο που ήδη κυκλοφορεί στην Ελλάδα και αντικατοπτρίζει μια νέα εποχή, όντας το Status Symbol της ηλεκτροκίνησης, έχει ως στόχο του οδηγούς  όσους αγαπούν τις δραστηριότητες και τα ταξίδια με όπλο την μεγάλη του αυτονομία και την ταχεία φόρτιση που μπορεί να επιτύχει.

Το γερμανικό μοντέλο παντρεύει με επιτυχία την άνεση ενός μεγάλου πολυμορφικού με το στυλ που κρατάει τις ρίζες του από το θρυλικό μοντέλο ID.Buzz.

Το ID. Buzz προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό από τη πρώτης έκδοση τους προβολείς «IQ.LIGHT – LED matrix» που φωτίζουν διαδραστικά το οδόστρωμα και τις γωνίες που προσεγγίζει το όχημα.

Στο πεδίο της δοκιμής μας ο ισχυρός  ηλεκτροκινητήρας 150 kW (204 ίππους) με τα άφθονα αποθέματα της ροπής των 310 Nm. Σαφώς, οι πολλαπλές διαδρομές μας ήταν εξασφαλισμένες χάρη στην μεγάλη μπαταρία των 77 kWh (καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα) που εξασφαλίζει μετά από μια πλήρη φόρτιση 400+ χιλιόμετρα αυτονομίας. Επίσης, η ευελιξία του οφείλετε τόσο στην άνετη και ψηλή θέση οδήγησης όσο και στο γεγονός ότι ο κύκλος στροφής είναι μικρός, μόλις 11,1 μέτρα. Όλα αυτά καθιστούν το ID. Buzz το ιδανικό όχημα και για το αστικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο η αυτονομία του ID. Buzz είναι 425 χλμ, τιμή όχι ανέφικτη να υιοθετήσεις έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Με τη χρήση του προγράμματος  Eco (υπάρχουν ακόμα τα Comfort, Sport και Individual) η κατανάλωση του κυμάνθηκε απο  17 με 19 kWh/100 χλμ.

Ιδιαίτερα άνετο και το εσωτερικό του με τον οδηγό και το συνοδηγό στο μπροστινό κάθισμα κάθονται σε μεμονωμένα καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια ενώ στο πίσω τμήμα η άνεση είναι το μεγάλο του ατού με ένα τριπλό κάθισμα πάγκου.

Δεσπόζουν οι αρκετοί και μικροί αποθηκευτικοί χώροι και οι διάσπαρτες θύρες USB, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια οθόνη των 5” για τον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι και η κεντρική των 10 ή 12” (ανάλογα με τον εξοπλισμό) για το σύστημα πολυμέσων.

Στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, υπάρχει το Travel Assist με υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, νέο σύστημα υποβοήθησης Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στο γκαράζ στο σπίτι, σε χώρο στάθμευσης ή σε χώρο στο χώρο στάθμευσης της εταιρείας και συνολικά διαθέτει άνω από 30  συστημάτων  υποβοήθησης οδηγού.

Η πρόσβαση γίνεται εύκολα χάρη στις δύο ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 1.121 λίτρα  – αν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.

Το νέο μοντέλο κοστίζει   €66.500 για τη βασική έκδοση ή €70.500 για την έκδοση Plus της δοκιμής.