Το φωτογραφικό ντοκουμέντο που παρουσίασε την Τρίτη η ΕΡΤ και δείχνει ελληνική φρεγάτα ν’ παρακολουθεί σε απόσταση αναπνοής το τουρκικό ερευνητικό Oruc Reis ενόχλησε την Άγκυρα που διέρρευσε πληροφορίες στον φιλοκυβερνητικό τύπο για ελληνικό… «φωτομοντάζ».

«Ελληνικό κρατικό κανάλι έκανε είδηση: «Διώξαμε το Oruc Reis» με μονταρισμένη φωτογραφία» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας Γενί Σαφάκ (Yeni Safak), που έκανε λόγο για «σκάνδαλο», παρουσιάζοντας μάλιστα και τη γνήσια φωτογραφία που – όπως ισχυρίζεται – έτυχε «επεξεργασίας» από την ΕΡΤ.

«Σκάνδαλο σε είδηση που πρόβαλε το ελληνικό κρατικό κανάλι ΕΡΤ. Στην είδηση αναφερόταν πως ένα ελληνικό πολεμικό πλοίο «απομάκρυνε» από την περιοχή το πλοίο σεισμικών ερευνών Oruc Reis το οποίο συνεχίζει τις δραστηριότητες του στα ανοιχτά του Καστελόριζου, επειδή «παραβίασε την ελληνική υφαλοκρηπίδα». Μάλιστα στην είδηση χρησιμοποιήθηκε ως τεκμήριο η φωτογραφία. Αλλά όταν αργότερα αποκαλύφθηκε πως στην φωτογραφία έχει γίνει μοντάζ, έγινε αντιληπτό πως η είδηση είναι ψευδής» αναφέρει μεταξύ άλλων η τουρκική εφημερίδα.

Μάλιστα, παρουσιάζει τη φωτογραφία που δημοσιοποίησε η ΕΡΤ και μια του Oruc Reis, προς επίρρωση του ισχυρισμού ότι έγινε μοντάζ από το ελληνικό κρατικό κανάλι.

Βέβαια, οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν ότι οι δύο φωτογραφίες, όπου υποτίθεται ότι έγινε φωτομοντάζ, διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους καθώς στην «αυθεντική» φωτογραφία φαίνεται ο γερανός του Oruc Reis, ενώ σε αυτή που έδειξε η ΕΡΤ όχι…

Δείτε τις φωτογραφίες:

Η φωτογραφία που έδειξε η ΕΡΤ με το ελληνικό πολεμικό πλοίο κοντά στο Oruc Reis.

H Yeni Safak υποστηρίζει ότι η ΕΡΤ έκανε μοντάζ, χρησιμοποιώντας την παραπάνω φωτογραφία του Oruc Reis.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από