Η καμπάνια του Κινήματος Αλλαγής στα social media ξεκινά από το… θα κάνω ό,τι μου καπνίσει για το τσιγάρο του Παύλου Πολλάκη και φθάνει μέχρι τα κόκκινα κότερα, ως αιχμή για τις διακοπές του πρωθυπουργού το προηγούμενο καλοκαίρι.

Μάθαμε ότι το σκίζω (σ.σ. τα μνημόνια) σημαίνει υπογράφω ένα νέο, συνεχίζεται η κριτική, πάντα υπό τον τίτλο «τώρα κάτι παράλογο κόκκινο».

Στη συνέχεια, τα χρώματα αλλάζουν και το σύνθημα γίνεται «τώρα κάτι παράλογα γαλάζιο». Σε αυτή την ενότητα εμφανίζεται ο Καραμανλής να γίνεται Μητσοτάκης χωρίς να μιλά κανείς για τις ευθύνες της ΝΔ στην χρεοκοπία της χώρας.

Η καμπάνια θέτει ακόμη το ερώτημα αν οι περικοπές στο κράτος θα γίνουν στην Υγεία και την Παιδεία, ενώ στο τέλος επισημαίνεται στον πρόεδρο της ΝΔ ότι η ανεργία δεν είναι φυσικό φαινόμενο. «Το ακούσαμε και αυτό, ας μην το ζήσουμε» είναι ο επίλογος σε όλα τα σποτάκια.