Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS

Το Hyundai i20 θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του, με σύμμαχο το άνετο σαλόνι, το πληθωρικό εξοπλιστικό του υπόβαθρο και το νέο κινητήρα που μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση ακόμη και τα πιο μεγάλα μοντέλα. Ειδικότερα, η έκδοση i20 1.0 T-GDI 100 PS, με τον δημοφιλή τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης των 998 κ.εκ. που αποδίδει 100 ίππους έχει υψηλά αποθέματα ροπής, ενώ ο οδηγός μπορεί να κινηθεί με άνεση, ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο . Το μικρό, κορεάτικο μοντέλο πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. .Τόσο η εργονομία του, όσο και το εσωτερικό του κερδίζουν τον υποψήφιο αγοραστή.

Στα συν του μοντέλου και ο χώρος των αποσκευών των 326 λίτρων. Το i20 προσφέρει διευρυμένες επιλογές και δυνατότητες συνδεσιμότητας. Η βασική έκδοση διαθέτει μία οθόνη 3,8 ιντσών. Οι πελάτες μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν μία νέα μονόχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών. Η έγχρωμη 7 ιντσών Display Audio υποστηρίζει τα Apple CarPlay και Android Auto και επιτρέπει την απεικόνιση του περιεχομένου της οθόνης ενός smartphone, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Peugeot 208 1.2 PureTech 110 S&S GT Line

Οι συστάσεις περισσεύουν στο νέο Peugeot 208, το οποίο πλέον εξοπλίζεται με νέους κινητήρες που πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της ΕΕ. Το 208, με το χέρι στην καρδιά, διανύει την πιο αποδοτική περίοδο του, όντας ένα μοντέλο που μπορεί να δίνει πολλά περισσότερα στο πιστό κοινό της μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας. Από την ευρεία γκάμα των εκδόσεων, ξεχωρίζουμε την σπορ έκδοση GT Line που φέρει ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό χάρη στις προσθήκες στη μάσκα του με κόκκινες λεπτομέρειες, το λογότυπο «GT Line», τα φιμέ τζάμια κ.α.  Επίσης, η χρωμιωμένη εξάτμιση, οι τροχοί 17 ιντσών, ολοκληρώνουν το σπορ μενού του μοντέλου.

Σπορ είναι και η εμφάνιση στο εσωτερικό του μοντέλου. Ο οδηγός έχει ως σύμμαχο στις καθημερινές βόλτες του, τις δύσκολες μετακινήσεις αλλά και ο ταξίδι, τον  χαρισματικό σε επιδόσεις 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech που ακολουθεί πλέον με το ευρωπαϊκό πρότυπο Euro 6.2 (Euro6d-TEMP). Με την εταιρεία να αναφέρει ότι αποδίδει 110 ίππους, και με «όπλο» το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το νέο μηχανικό σύνολο δείχνει να ταιριάζει απόλυτα με το αμάξωμα του 208.

Στο δρόμο δείχνει από την αρχή τις δυναμικές επιδόσεις του, που, μπορούν να υπερκαλύψουν με άνεση και τις μεγάλες αποστάσεις. Η θέση οδήγησης αρκούντως  ικανοποιητική, ενώ  ο οδηγός έχει την πλήρη πληροφόρηση για το νέο μοντέλο από την μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων, που κερδίζει με την ευχρηστία και την ευκρίνεια.