Ο τουρκικός εθνικός αερομεταφορέας Turkish Airlines για το νέο του διαφημιστικό σποτ διάρκειας έξι λεπτών «επιστράτευσε» τον διάσημο Βρετανό σκηνοθέτη, Ρίντλεϊ Σκοτ.

Απόσπασμα της διαφημιστικής, μικρού μήκους ταινίας με τίτλο «The Journey» παρουσιάστηκε στο περιθώριο του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, Super Bowl, που είναι από τα τηλεοπτικά προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ.

Η Turkish Airlines, το πρώτο τουρκικό εμπορικό σήμα που διαφημίζεται στο Super Bowl, από το 2016 ξεχωρίζει για τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημίσεις του.

Στο νέο διαφημιστικό σποτ εμφανίζεται μία πράκτορας μυστικών υπηρεσιών που φθάνει στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, ενώ νωρίτερα παρακολουθεί κρυφά μία επιβάτη σε διάφορα αξιοθέατα της πόλης και στη συνέχεια επιβιβάζεται ξανά σε αεροπλάνο. Όπως είναι αναμενόμενο, η μικρού μήκους ταινία έχει αρκετά πλάνα εν πτήσει.

https://www.youtube.com/watch?v=C5CbPzfzhnw

«Κάποιος μπορεί μόνο να αναρωτηθεί ποιο ποσό δαπάνησε η αεροπορική εταιρεία για να προσλάβει τον Σκοτ, την ηθοποιό Σίλβια Χοκς («Blade Runner 2049») και μια τεράστια παραγωγή που περιλαμβάνει ένα cast 500 ατόμων. Για να μην αναφερθεί το υπέρογκο κόστος της τοποθέτησης διαφήμισης την ώρα που παρακολουθούσε τον αγώνα περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών και εκατομμυρίων τηλεθεατών παγκοσμίως» αναφέρεται σε δημοσίευμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA.

«Η Κωνσταντινούπολη είναι ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία, η οποία που φέρνει μαζί τους κύριους χαρακτήρες με ένα συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως η Κωνσταντινούπολη έχει κάνει για πολλές γενιές», τονίζει ο Βρετανός σκηνοθέτης στο making-of της ταινίας.

Το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο του κόσμου με δυναμικότητα 90 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος σκηνοθέτησε το πρώτο του διαφημιστικό πριν από 15 χρόνια είναι γνωστός για τις αξέχαστες κλασικές ταινίες του όπως το Alien (1979), Blade Runner (1982), Thelma and Louise (1991) και Gladiator (2000). Ο τέσσερις φορές υποψήφιος για βραβείο Όσκαρ έχει σκηνοθετήσει περίπου 2700 διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων γνωστών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν για τις μεγαλύτερες εμπορικές μάρκες του κόσμου.