Η Peugeot, με «όπλο» τη νέα γενιά μοντέλων της, και ιδιαιτέρως την πιο ολοκληρωμένη γκάμα σε SUV, κατάφερε να καταταχθεί, το 2018, στην τρίτη θέση σε ταξινομήσεις νέων οχημάτων πανελλαδικά.

Όπως αναφέρει και η ελληνική αντιπροσωπεία, πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία για τον Όμιλο Συγγελίδη, οι οποίος από την ανάληψη της PEUGEOT το 2014 και μέχρι σήμερα έχει εκτοξέυσει την μάρκα στην κορυφή.

Σε αριθμούς, η γαλλική φίρμα κατάφερε το 2018 να πουλήσει στην ελληνική αγορά 9.085 αυτοκίνητα, επιβατικά και επαγγελματικά, επιτυγχάνοντας  μερίδιο αγοράς 8,2%, και αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 1.497 μονάδες σε σχέση με το 2017.

Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων, όπως είναι το νέο Peugeot 208 , αλλά και τα SUV της, όπως το 2008 και 3008.  Σημαντικά μερίδια με συνεχώς αυξητική πορεία έχουν τόσο το νέο 308, όσο και το νέο Traveller, το οποίο αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium VIP, ενώ καλή επίδοση είχε και το νέο SUV Peugeot 5008.

Επίσης, το 2018 και στα επαγγελματικά της, η PEUGEOT Professionnel σημείωσε μερίδιο αγοράς 10,3% και 714 ταξινομήσεις, διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.