Η εταιρεία παγωτών Ben & Jerry"s κυκλοφόρησε μια νέα γεύση σε ένδειξη διαμαρτυρίας στις πολιτικές του πρόεδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ «πασπαλισμένη» με ακτιβισμό υπέρ των μεταναστών, της δικαιοσύνης για τους έγχρωμους, των γυναικών και της κοινότητας LGBTQ.

Η νέα γεύση «Pecan Resist» περιέχει κομμάτια κέικ από λευκή και μαύρη σοκολάτα, πεκάν, καρύδια και αμύγδαλα καλυμμένα με σοκολάτα και εξυμνεί τις ομάδες που «αντιστέκονται στις πολιτικές οπισθοδρομισμού και διακρίσεων του Τραμπ και οικοδομούν ένα μέλλον που εκτιμά την ισότητα και τη δικαιοσύνη για τους ανθρώπους του χρώματος, την κοινότητα LGBTQ, τους πρόσφυγες και τους μετανάστες», ανέφερε η εταιρεία στην ιστοσελίδα της.

Η εταιρεία παγωτού ανακοίνωσε επίσης ότι δωρίζει 25.000 δολάρια σε τέσσερις μη κυβερνητικές οργανώσεις που προωθούν προοδευτικές αξίες.

Είναι η οργάνωση Color Of Change, η οποία δραστηριοποιείται με στόχο τον τερματισμό πρακτικών που κρατούν άδικα τους μαύρους ανθρώπους πίσω, η Honor the Earth, η οποία προωθεί την ανανεώσιμη ενέργεια και την περιβαλλοντική δικαιοσύνη με αυτόχθονες κοινότητες, η οργάνωση Women’s March, η οποία ενδυναμώνει κοινότητες των γυναικών για να δημιουργήσουν μετασχηματιστική κοινωνική αλλαγή και η Neta, μια ανεξάρτητη πλατφόρμα μέσων μαζικής ενημέρωσης που έχουν δημιουργήσει κάτοικοι στα σύνορα Τέξας-Μεξικού.

Το σχέδιο στη συσκευασία δημιουργήθηκε από την καλλιτέχνη της Bay Area και πολιτική ακτιβίστρια Φαβιάνα Ροντρίγκεζ. Το κείμενό αναφέρει: «Καλώς ήρθατε στην αντίσταση. Μαζί, Pecan Resist! Τιμάμε και στηρίζουμε γυναίκες, μετανάστες, άτομα με χρώμα και εκατομμύρια ακτιβιστές και συμμάχους που αντιστέκονται με θάρρος στην επίθεση του προέδρου στις αξίες μας, την ανθρωπότητα και το περιβάλλον. Γιορτάζουμε την ποικιλομορφία του ένδοξου έθνους μας και υψώνουμε τα κουτάλια μας σε ένδειξη αλληλεγγύης σε όλους τους Αμερικανούς».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία Ben and Jerry’s έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν το παγωτό για να υποστηρίξει την αλλαγή. Η γεύση «Chubby Hubby» άλλαξε σε «Hubby Hubby» το 2009 μετά τη νομιμοποίηση των γάμων του ίδιου φύλου στο Βερμόντ, την πολιτεία στην οποία ιδρύθηκε η εταιρεία. Η γεύση «Fudge Brownie» έγινε «Food Fight Fudge Brownie» σε ένδειξη υποστήριξης της σήμανσης των παράγωγων των Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών (GMO) και η EmpowerMint κυκλοφόρησε το 2016 για να προωθήσει τα δικαιώματα ψήφου.