Οι μικροί, πολυσύχναστοι δρόμοι πίσω από τη Λεωφόρο Συγγρού, οι οποίοι οδηγούν στο Παλαιό Φάληρο και από εκεί σε άλλες περιοχές της παραλιακής, έχουν τη δική τους γοητεία. Τα πολυτελή κτίρια που στεγάζουν ναυτιλιακές εταιρείες και ξενοδοχεία, τα λιλιπούτεια γραφικά ταβερνάκια, αλλά και κλασικά ψαροφαγικά εστιατόρια, όπως η «Μπουγιαμπέσα», δημιουργούν ένα μάλλον θορυβώδες σκηνικό. Τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που βρίσκονται έξω από γνωστά εφοπλιστικά γραφεία και επιχειρήσεις, όπως και αυτά των περιοίκων, δημιουργούν πολλές φορές κυκλοφοριακό πρόβλημα, σε μια περιοχή που δεν βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Ευτυχώς όμως υπάρχουν πολλά ψηλά δένδρα και καταπράσινοι κήποι γύρω από τις μαρμάρινες και κρυστάλλινες κατασκευές. Το πράσινο, τα κίτρινα και κόκκινα τριαντάφυλλα, ακόμη και κάποια κιτς φωτιστικά σε σχήμα τουλίπας που φωτίζουν τους κήπους, χαρίζουν μια ευχάριστη νότα. Το κτίριο «Μακεδονία», το οποίο στεγάζει τη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Τσάκου, είναι από τα ωραιότερα και πλέον καλόγουστα στην περιοχή. Ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος και το Ιδρυμα Maria Tsakos διοργάνωσαν προχθές το βράδυ μια σημαντική εκδήλωση. Το Φεστιβάλ Λογοτεχνία Εν Αθήναις φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος για μία ακόμη χρονιά.
Το Ιδρυμα Τσάκος με international κοινωνικό και πνευματικό έργο (ξεκινάει από το Foundation Maria Tsakos στην Ουρουγουάη και από την Αθήνα «περνάει» στη Χίο και τη ιδιαίτερη πατρίδα της οικογένειας, στα Καρδάμυλα) γιορτάζει την 40ή του επέτειο. Ο κ. Παναγιώτης Τσάκος αισθάνεται ιδιαίτερα υπερήφανος για τη σημαντική του πορεία.
Η διάδοση της λατινοαμερικανικής λογοτεχνίας στην Ελλάδα
Art Athina και… Salon de Bricolage
Και ξαφνικά η πόλη μοιάζει «τυλιγμένη» με εκρηκτικά χρώματα. Ενα πολύβουο πλήθος μετακινείται από χθες το μεσημέρι στους χώρους μέσα και γύρω από το Ωδείο Αθηνών. Η Ρηγίλλης γέμισε με νέους κυρίως ανθρώπους, οι οποίοι σπεύδουν να επισκεφθούν την Art Athina 2018. H Art Athina από το 1993 που άνοιξε τις πύλες της έχει συγκεντρώσει ένα διεθνές κοινό που απαρτίζεται από εικαστικούς συλλέκτες, γκαλερίστες, art dealers, εκπροσώπους μουσείων και άλλων πολιτιστικών φορέων. Τη φετινή χρονιά η μεγαλύτερη ετήσια εικαστική διοργάνωση στην Ελλάδα άλλαξε τοποθεσία. Μετακινήθηκε στο κέντρο της Αθήνας και το Ωδείο Αθηνών. Ο Χρύσανθος Πανάς, γνωστός επιχειρηματίας στον χώρο της εστίασης και της διασκέδασης («Island», «Zonars», «Salon de Bricolage»), ήταν παρών, μέσα από ένα εντυπωσιακό corner με σημαντικούς εικαστικούς. Τίτλος της έκθεσης, σε επιμέλεια της Αννας Χατζηνάσιου, «Daybreak». Το μεσημέρι της Τετάρτης, γύρω στις δύο, όλα τα μέλη του private club «Salon de Bricolage» και πολλές άλλες προσωπικότητες της τέχνης ήταν εκεί…