Τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν ανακοινώθηκε η πρεμιέρα της παράστασης «…Και Ιουλιέτα» όπου θα πρωταγωνιστούσε στη σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, η Πέμυ Ζούνη δήλωσε χαρούμενη για την πρόκληση που παρουσιαζόταν μπροστά της. Αλλωστε, θα είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με τον βραβευμένο με Οσκαρ σκηνοθέτη Ανγκ Λι, ο οποίος σύμφωνα με την εταιρεία παραγωγής, θα υπέγραφε σκηνοθετικά το εγχείρημα. Χθες, ωστόσο, η ηθοποιός σε δημόσια επιστολή που απέστειλε, έκανε στροφή 180 μοιρών, παίρνοντας αποστάσεις από την παραγωγή και ζητώντας παράλληλα συγγνώμη για την πλάνη στην οποία έπεσε.

Η ΠΕΜΥ ΖΟΥΝΗ. Αιτία για τη μεταστροφή της ήταν η αποκάλυψη πως κοινές φωτογραφίες της ηθοποιού με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λι που κυκλοφόρησαν ως προωθητικό υλικό, ήταν στην πραγματικότητα προϊόν Photoshop. Μετά την τοποθέτηση του Ιδρύματος Κακογιάννη που έδειξε ως υπεύθυνη για τη διακίνηση των πλαστών φωτογραφιών την εταιρεία παραγωγής, η Ζούνη υιοθετεί την ίδια άποψη, δηλώνοντας πως έχει πέσει θύμα εξαπάτησης. «Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο. Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λι από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που ελάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές. Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση», ανέφερε η ηθοποιός στη δήλωσή της.

Τονίζοντας πως η υπόθεση έχει πάρει πια τον δρόμο της Δικαιοσύνης επισημαίνει πως ύστερα από 35 χρόνια παρουσίας στο θέατρο δεν είχε κανέναν λόγο να αυτοκαταστραφεί με πλαστές φωτογραφίες. «Δεν θα αυτοκτονούσα έπειτα από τόσα χρόνια κάνοντας εν γνώσει μου κάτι τέτοιο. Είναι μια ιστορία λίγο θρίλερ» επισήμανε η πρωταγωνίστρια σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της. Επιφυλάχθηκε βέβαια να αποκαλύψει όλο το παρασκήνιο της υπόθεσης σε αναλυτική συνέντευξη Τύπου την οποία θα παραχωρήσει εντός των επόμενων ημερών.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. Το ίδιο χρονικό διάστημα θα χρησιμοποιήσει από την πλευρά της και η εταιρεία παραγωγής Art Tank ώστε να παράσχει τις κατάλληλες απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την ιστορία. Η υπεύθυνη εκτέλεσης παραγωγής της παράστασης Μπέσυ Γιαννοπούλου μιλώντας ήδη στον ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84, παραδέχεται εμμέσως πως χρησιμοποίησε μοντάζ για τη δημιουργία των κοινών φωτογραφιών. «Κανείς ποτέ δεν μας ρώτησε στο θέμα του promo και του marketing αν είναι ή δεν είναι οι φωτογραφίες Photoshop. Εμείς ποτέ δεν είπαμε ότι δεν είναι Photoshop» επισήμανε. Παρ’ όλα αυτά, επέμενε στο σενάριο της από απόσταση σκηνοθεσίας του «…Και Ιουλιέτα» από τον Ανγκ Λι, δηλώνοντας «Πάντα λέγαμε ότι το 95% της σκηνοθεσίας έγινε μέσω Skype και οδηγιών, λόγω έλλειψης χρόνου του Ανγκ Λι να βρίσκεται στην Ελλάδα. Eμείς ξέραμε ότι θα καταφέρει να έρθει στην Ελλάδα, όμως τελικά δεν έγινε αυτό». Ο ισχυρισμός, αυτός όμως, φαίνεται ότι καταρρίπτεται.

Η ΑΤΖΕΝΤΙΣΣΑ ΤΟΥ ΑΝΓΚ ΛΙ. Σε επικοινωνία που είχε το «Νσυν» με την εταιρεία μάνατζμεντ Creative Artists Agency στο Λος Αντζελες που εκπροσωπεί τον γνωστό σκηνοθέτη, η ατζέντισσά του Κάριν Σέιντς δήλωσε άγνοια για την εμπλοκή του Λι στο ανέβασμα της παράστασης, πόσω μάλλον για τη συγκατάθεσή του στο μοντάζ των φωτογραφιών του με την προσθήκη του προσώπου της Πέμυς Ζούνη, όπως είχε ισχυριστεί η εκπρόσωπος της εταιρείας παραγωγής.

Ο ΑΚΗΣ ΔΗΜΟΥ. Επίθεση εναντίον των ανθρώπων της παραγωγής εξαπέλυσε και ο συγγραφέας του έργου Ακης Δήμου συνεχίζοντας το σίριαλ των δημόσιων τοποθετήσεων επί του ζητήματος σε υψηλούς τόνους. «Είναι προφανές ότι το όλο θέμα, πέραν των σοβαρότατων νομικών παραμέτρων του, αποτελεί (και) για εμένα ένα μείζον ζήτημα ηθικής τάξης. Για την ηθική βλάβη που υφίσταμαι επιφυλάσσομαι να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου. Προς το παρόν, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δηλώσω και δημόσια την οργή μου για όλο αυτό το αντιθεατρικό σκηνικό που στήθηκε πίσω από την πλάτη μου και του οποίου έχω την ατυχία να είμαι μέρος. Το μάθημα είναι σκληρό, αλλά και πολύτιμο» έγραψε ο θεατρικός συγγραφέας.