Το Γκραν Πρι στο Μόντε Κάρλο παραμένει η πιο διάσημη πίστα στο καλαντάρι της Formula 1, αφού κάθε χρόνο προσελκύει το διεθνές τζετ σετ. Οι στενοί δημόσιοι δρόμοι στο μικροσκοπικό πριγκιπάτο, οι πολύ απότομες στροφές (συνολικά 19) και τα υπερφωτισμένα τούνελ αποτελούν ένα ισχυρό στρες τεστ για τους οδηγούς. Και φέτος, νέοι αλλά και παλιοί πιλότοι καλούνται να πραγματοποιήσουν τον γύρο της πόλης 78 φορές και να διανύσουν συνολικά 260,5 χιλιόμετρα. Είναι επίσης η πίστα που, σύμφωνα με τους ειδικούς, προσφέρει πολύ μικρή πρόσφυση (γι' αυτό οι τεχνικοί προτιμούν ελαστικά με μαλακή γόμα). Σαφώς, ο μεγάλος πονοκέφαλος των πιλότων είναι ένας: οι πολύ στενοί δρόμοι που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο λάθους. Λάθος σημαίνει και επαφή με τις μπαριέρες, κάτι που κανείς δεν θέλει να συμβεί όταν το κοντέρ πιάνει τα 300 χλμ./ώρα! Συνήθως, όποιος πάρει την πολ ποζίσιον - δηλαδή την πρώτη θέση της εκκίνησης - είναι και αυτός που κερδίζει τον αγώνα. Και αυτό, επειδή τα προσπεράσματα είναι σπάνια και εξαιρετικά δύσκολα λόγω της στενότητας της πίστας. Εκτός του ότι ο αγώνας πραγματοποιείται στους δρόμους του πριγκιπάτου, το Γκραν Πρι συγκεντρώνει διάσημους αστέρες - μαζί και τη βασιλική οικογένεια - που παρακολουθούν τους πιο γρήγορους οδηγούς του κόσμου. Από τον Κριστιάνο Ρονάλντο έως την πριγκίπισσα Σαρλίν, που πέρυσι είχαν συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας. Είναι επίσης το μοναδικό Γκραν Πρι όπου την καλύτερη θέα δεν την έχεις από τη στεριά, αλλά μέσα από τη θάλασσα και τη διάσημη προβλήτα του λιμανιού. Εκεί όπου δεκάδες πανάκριβα γιοτ εκατοντάδων υψηλών προσκεκλημένων θέλουν να δουν τους Χάμιλτον, Φέτελ και Ρόσμπεργκ να περνούν από μπροστά τους με 250 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί ότι ο αδικοχαμένος Αϊρτον Σένα παραμένει ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στο συγκεκριμένο Γκραν Πρι. Εχει κερδίσει συνολικά έξι φορές (από το 1987 έως και το 1993). Πέρυσι, πρώτος το σκαλί του βάθρου το ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes). Ο Γερμανός πριν από έναν χρόνο είχε εκμεταλλευτεί ένα σοβαρό λάθος της Mercedes που καταδίκασε τον Λιούις Χάμιλτον στην τρίτη θέση, ενώ δεύτερος είχε τερματίσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari.
Η ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
Μήκος: 3,34 χλμ.
Γύροι: 78 
Απόσταση: 260,5 χλμ.
Στροφές: 19
(11 δεξιές, 8 αριστερές)
Τέρμα γκάζι: στο 54% του γύρου
Αλλαγές ταχυτήτων ανά γύρο:
62 (4.836 στον αγώνα)

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από