Mετά από 70 ημέρες αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, την Πέμπτη πέρασε τα σύνορα το πρώτο εμπορικό τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κενά βαγόνια.
Το κόστος από την κατάληψη των γραμμών, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, ανήλθε στα 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζεται σε αυτό η απώλεια της αξιοπιστίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι των  εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται. Ο πολυήμερoς αποκλεισμός μάλιστα ενδέχεται να θέσει σε κίνδυνο και την κερδοφορία της υπό αποκρατικοποίηση εταιρείας για το 2016, η οποία τον περασμένο χρόνο έκλεισε με κέρδη 2,75 εκατομμυρίων ευρώ (σχεδόν όσες ήταν οι φετινές ζημιές από το δίμηνο αποκλεισμό τη Ειδομένης).
Πάντως, σύμφωνα με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα δρομολόγια θα αρχίσουν να αποκαθίστανται από το Σάββατο, ενώ από την εβδομάδα που ξεκινά στις 6 Ιουνίου θα δρομολογούνται επτά από τα εννέα τρένα που έκαναν δρομολόγια πριν ξεκινήσει ο η κατάληψη των σιδηροδρομικών γραμμών στην Ειδομένη. Άλλωστε ολοκληρώνεται ήδη η εγκατάσταση "στρατιωτικού" φράχτη σε μήκος 1.000 μέτρων εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από