Στο Μπαχρέιν ο αγώνας ξεκινά το σούρουπο και ολοκληρώνεται υπό το φως των προβολέων. Οι ομάδες απέκτησαν πλέον εμπειρία από τους νέους κανονισμούς ελαστικών οπότε είναι πιθανόν να έχουν πολύ περισσότερες ιδέες για το πώς θα τους εκμεταλλευτούν καλύτερα. Οι τρεις γόμες που επιλέχθηκαν γι’ αυτό τον αγώνα (μέση, μαλακή και πολύ μαλακή) είναι ίδιες με αυτές της Αυστραλίας.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

• Η εκκίνηση στις 18:00 το απόγευμα ώρα τοπική έχει ως αποτέλεσμα τη δραματική πτώση της θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

• Η άσφαλτος που βρίσκεται πάνω σε γρανίτη είναι τραχιά και σκληρή, αυτό αυξάνει την φθορά των ελαστικών.

• Πολλές φορές άμμος από την έρημο που βρίσκεται γύρω από την πίστα, καταλήγει λόγω ανέμου στο οδόστρωμα, επηρεάζοντας την πρόσφυση.

• Υπάρχει ένας αριθμός αργών στροφών όπου η καλή ελκτική πρόσφυση είναι κρίσιμη και το όριο για τα ελαστικά έρχεται από τον πίσω άξονα.

• Ταυτόχρονα υπάρχουν τέσσερις γρήγορες ευθείες οπότε στο σετάρισμα απαιτείται συμβιβασμός.

• Σπάνια εμφάνιση του αυτοκίνητου ασφαλείας επηρεάζει τη στρατηγική: Αυτό έχει συμβεί μόνο δυο φορές στη 12χρονη ιστορία του αγώνα

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

• Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση, γόμα της γκάμας.

• Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.

• Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

• Νικητής: Hamilton (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 15ο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο).

• Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Raikkonen (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, άλλαξε σε μέση στον 17ο γύρο και έβαλε ξανά τη μαλακή στον 40ο γύρο). Τερμάτισε 2ος.

• Αρκετοί οδηγοί επέλεξαν δυο pit stop άλλοι τρία. Ο Vettel τερμάτισε 5ος παρότι έκανε ένα απρογραμμάτιστο pit stop για ν’ αλλάξει ρύγχος όπου έβαλε και φρέσκα ελαστικά.