Η περσινή χρονιά ήταν για τη Volvo μια ακόμη χρονιά επιτυχιών σε εμπορικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, η σουηδική φίρμα, που κάνει μπαράζ νέων μοντέλων τα τελευταία χρόνια, κατάφερε για πέμπτη συνεχή χρονιά να αυξήσει ακόμα περισσότερο το ποσοστό που κατέχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, φτάνοντας στο 2,83%. Είναι μάλιστα, το το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην Ελλάδα.

Για το 2015 η Volvo κατέγραψε 2.154 πωλήσεις (έναντι 1.832 το 2014), τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις75.911 ταξινομήσεις. Σε σχέση με το 2014 η Volvo παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 17,6%,ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο του ρυθμού αύξησης 6,6 % που σημείωσε η αγορά συνολικά.

Παράλληλα, η Volvo «είδε» τρία από τα μοντέλα της να τερματίζουν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους στην Ελλάδα, κάτι που καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την απήχηση που πλέον έχει η σουηδική μάρκα στη χώρα μας.

Η επίδοση της Volvo για το 2015 είναι ένας ακόμα κρίκος σε μία αλυσίδα ιδιαίτερα επιτυχών αποτελεσμάτων της Volvo στην Ελλάδα, που ξεκίνησε το 2011. Εκείνη τη χρονιά, η Volvo κατέγραψε μερίδιο αγοράς 1,5%. Έκτοτε, με το λανσάρισμα των S60 και V60 αρχικά αλλά και των V40 και V40Cross Country στη συνέχεια αλλά και την πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία του XC60, η μάρκα εκτινάχθηκε σταθερά σε ποσοστά γύρω στο 2,5%. Χαρακτηριστικά, τα μερίδια αγοράς της Volvo τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ήταν 2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και 2,6% για το 2014, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83% για την χρονιά που πέρασε.

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Η συνεχιζόμενη επιτυχία που γνωρίζει η Volvo στην Ελλάδα, με ρεκόρ μεριδίου αγοράς για πέμπτο διαδοχικό έτος, μας χαροποιεί χωρίς να μας ξαφνιάζει. Η σουηδική μάρκα βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας της, με μοντέλα που συναρπάζουν σε όλους τους τομείς, όπως τεχνολογία, ασφάλεια, design, επιδόσεις, πολυτέλεια και οι Έλληνες καταναλωτές, πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ, δείχνουν στη Volvo την προτίμησή τους.»

Επίσης, τόνισε ότι: «Οι συνεχιζόμενες πρωτιές των V40 και V40 Cross Country καθώς και του XC60 δεν αποτελούν είδηση, δεν παύουν όμως να μάς γεμίζουν υπερηφάνεια. Αυτό όμως που περισσότερο θα θυμόμαστε από το 2015 είναι η πολύ θερμή υποδοχή που επεφύλαξε η αγορά στο Νέο XC90, το μεγάλο μας SUV που σηματοδοτεί τη νέα εποχή για τη μάρκα. Στην κορυφή της κατηγορίας του με λιγότερο από έξι μήνες πωλήσεων, σίγουρα είναι ένα μοναδικό κατόρθωμα. Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο σε όλο τον κόσμο, η γκάμα μας σήμερα είναι πιο πλήρης από ποτέ ενώ και το 2016 αναμένουμε πολλά νέα εντυπωσιακά μοντέλα και θεωρώ ότι θα είναι επίσης μία χρονιά επιτυχιών για το σουηδικό brand, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο!»