Με το ενιαίο εμπορικό σήμα COSMOTE ντύθηκαν από την περασμένη Δευτέρα όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του ομίλου ΟΤΕ.

Ακολουθώντας τον δρόμο άλλων μεγάλων τηλεπικοινωνιακών επιχειρήσεων, ο ΟΤΕ προχώρησε στην καθιέρωση της ενιαίας εμπορικής μάρκας COSMOTE, η οποία βάζει πλέον όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή – κινητή τηλεφωνία και Internet κάτω από ένα καινούργιο λογότυπο. Το νέο πράσινο – μπλε λογότυπο της COSMOTE, σύμφωνα με τα στελέχη της επιχείρησης, αναδεικνύει συνολικά την παρουσία του ΟΤΕ «καθώς το μέγεθος και η τεχνογνωσία του ομίλου συνεχίζουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό ενιαία πλέον εμπορική ονομασία».

EΞΕΛΙΞΗ. Η διοίκηση του ΟΤΕ ανακοίνωσε επισήμως ότι «η καθιέρωση της ενιαίας εμπορικής εικόνας αποτελεί φυσική εξέλιξη για τον όμιλο μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού του σε μια σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας».

Η απόφαση αυτή, προσθέτουν τα στελέχη του ΟΤΕ, «είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο πελάτης θα έχει ακόμη περισσότερες δυνατότητες μέσω των προηγμένων προγραμμάτων COSMOTE σταθερής, κινητής και Internet για όλους». Το πορτφόλιο των λύσεων επικοινωνίας, όπως τονίζουν, «συμπληρώνουν η συνδρομητική τηλεόραση ΟΤΕ TV και οι τεχνολογικά προηγμένες λύσεις COSMOTE Business ΙΤ Solutions για επιχειρήσεις και επαγγελματίες».

Το δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα πλέον γίνεται ενιαίο υπό τη νέα κοινή μάρκα COSMOTE και «ντύνεται» με τα νέα χρώματα της εταιρείας, ενώ το rebranding προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο. Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένα επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα αναβαθμίζονται ήδη με σκοπό «να προσφέρουν στους επισκέπτες τους ψηφιακές εμπειρίες από μια σειρά προϊόντων που ήδη υπάρχουν ή πρόκειται να έρθουν στην αγορά μέσα στο επόμενο διάστημα».

Την ίδια στιγμή, οι αριθμοί τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 13888 για τους οικιακούς πελάτες και 13818 για τους εταιρικούς πελάτες καθώς και η ιστοσελίδα cosmote.gr θα εξυπηρετούν ενιαία πελάτες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Επίσης, οι πελάτες κινητής – σταθερής τηλεφωνίας θα μπορούν να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους και μέσα από το ανανεωμένο mobile application COSMOTE.

«Η νέα μάρκα δίνει λύσεις που απλοποιούν την καθημερινότητα των πελατών, ενώ υπόσχεται δυναμική συνέχεια, προσφέροντας πρώτη κάθε εξέλιξη στην επικοινωνία αλλά και προτάσεις που οι πελάτες δεν έχουν φανταστεί» λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ και συμπληρώνει: «Ο όμιλος ΟΤΕ έβαλε το τηλέφωνο σε κάθε ελληνικό σπίτι, έφερε στην αγορά το γρήγορο Internet και έκανε την κινητή τηλεφωνία προσιτή σε κάθε Ελληνα. Γι’ αυτό η μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες μας είναι σχέση εμπιστοσύνης. Τώρα κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα καθιερώνοντας μια ενιαία εμπορική μάρκα. Το νέο εμπορικό σήμα COSMOTE σηματοδοτεί στο εξής έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες». Στόχος του Μιχάλη Τσαμάζ και της διοικητικής ομάδας του, όπως φαίνεται από τα λόγια του επικεφαλής του ΟΤΕ, είναι να κάνει την COSMOTE «love brand».

Στο ερώτημα γιατί οι δύο εταιρείες δεν ενώνονται και νομικά, τα στελέχη του ΟΤΕ απαντούν: «Κάνουμε πάντα ό,τι είναι καλύτερο για τον πελάτη μας. Αυτό είναι το κριτήριο. Ο πελάτης θέλει ένα κοινό σημείο αναφοράς και σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε δουλέψει, βελτιώνοντας τις δομές και τις διαδικασίες μας. Με την κοινή εμπορική μάρκα πάμε ένα βήμα παρακάτω για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών των καταναλωτών πιο απλά και κατανοητά». Παράλληλα, ξεκαθαρίζουν ότι «η αλλαγή αφορά αποκλειστικά το εμπορικό πρόσωπο», προσθέτοντας πως «δεν αλλάζει απολύτως τίποτα για τις εταιρείες ΟΤΕ και COSMOTE, οι οποίες θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν ως διαφορετικές νομικές οντότητες».

ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ. Σε άλλο ερώτημα, αν δηλαδή η καθιέρωση ενός brand για όλες τις προτάσεις του ομίλου σε σταθερή, κινητή και Internet αποτελεί τον προπομπό υιοθέτησης σε δεύτερη φάση του brand «Τ», τα ίδια στελέχη του ΟΤΕ υπογραμμίζουν: «Στην Ελλάδα, ο ΟΤΕ και η COSMOTE είναι καθιερωμένες μάρκες που απολαμβάνουν την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σε αυτές τις αξίες θέλουμε να χτίσουμε. Με τη νέα κοινή εμπορική μάρκα, που αναδεικνύει την παρουσία και του ΟΤΕ και της COSMOTE, ενώνουμε τις δυνάμεις δύο δυνατών εταιρειών σε μία».