Αύριο, οι εκλογές μπορεί να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των Ελλήνων, όπως οι φανατικοί της Formula1 δεν θα ξεχάσουν να δουν και το νυχτερινό γκραν πρι της χρονιάς, στη Σιγκαπούρη. Πέρυσι ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στον αγώνα των 61 γύρων χρησιμοποιώντας στρατηγική 3 pit stop. Εκκίνησε με τη πολύ μαλακή γόμα, την ξαναέβαλε στον 15ο γύρο αλλά και στον 31ο γύρο. Τελικά επέλεξε τη μαλακή γόμα στον 52ο γύρο. Συνολικά υπήρξε μεγάλη ποικιλία στρατηγικών ανάμεσα στους οδηγούς.

Αύριο, το τσίρκο της Formula 1 πηγαίνει στη Σιγκαπούρη για το διάσημο νυχτερινό αγώνα .

Οι δυο πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli η μαλακή P Zero Yellow (κίτρινο σιρίτι) και η πολύ μαλακή P Zero Red (κόκκινο σιρίτι) επελέγησαν για αυτό τον αγώνα σε δημόσιους δρόμους όπου απαντώνται κάποιες μοναδικές παράμετροι.

Η Σιγκαπούρη των ατέλειωτων στροφών!

Η Σιγκαπούρη έχει τον μεγαλύτερο αριθμό στροφών (23) από κάθε άλλη πίστα του πρωταθλήματος. Η Marina Bay είναι η πιο απαιτητική πίστα από άποψη φυσικής κατάστασης για τους οδηγούς καθώς έχει 80% υγρασία, ο αγώνας διαρκεί δυο ώρες και ο ρυθμός είναι ο πιο αργός της χρονιάς μετά το Μονακό. Ο αργός ρυθμός περιορίζει την ροή αέρα γύρω από το μονοθέσιο και την απαγωγή θερμότητας.

Με τόσες στροφές η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η πρόσφυση είναι οι δυο πιο κρίσιμοι παράγοντες στους δρόμους της Marina Bay. Όπως στις περισσότερες διαδρομές σε δημόσιους δρόμους έτσι και στη Σιγκαπούρη υπάρχουν πολλές ανομοιομορφίες που δεν βοηθούν την κατάσταση. Καθώς υπάρχουν ελάχιστα σημεία διαφυγής τα λάθη σπάνια μένουν ατιμώρητα, έτσι απαιτείται υψηλός βαθμός ακρίβειας από τα ελαστικά. Το πίσω αριστερά ελαστικό είναι αυτό που καταπονείται περισσότερο καθώς τα μονοθέσια έχουν διαμόρφωση υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης με μεγάλο κάθετο φορτίο.

Η θερμοκρασία περιβάλλοντος βρίσκεται συνήθως στην περιοχή των 30 – 35 βαθμών Κελσίου ακόμη και τη νύχτα. Αυτό είναι το ιδανικό παράθυρο λειτουργίας για τη μαλακή γόμα που είναι σχεδιασμένη να δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες. Οι οδηγοί θα πρέπει να διαχειριστούν προσεκτικά την πολύ μαλακή γόμα ώστε να επωφεληθούν από την μέγιστη απόδοσή της χωρίς να την υπερθερμάνουν.