Ενα αλλιώτικο ρομάντζο

«Ερωτας με την πρώτη μπουνιά»: Boy meets girl, μόνο που το κορίτσι εκείνο δεν μοιάζει με τα άλλα: Δεν ντύνεται «χαριτωμένα», δεν έχει ντελικάτη περπατησιά, χρησιμοποιεί λίγες λέξεις και τη γοητεύει ο στρατός μαζί με την όποια καταστροφολογία για το τέλος του κόσμου. Η ιστορία επιβίωσης που θα ζήσουν μαζί αποτελεί και τον δραματουργικό πυρήνα αυτού του διαφορετικού love story που παίζει όμορφα με τα φύλα και τους κοινωνικώς επιβεβλημένους ρόλους τους, τους οποίους και ανατρέπει δίχως κάποια επιφανειακή ή προβοκατόρικη διάθεση. Εξοχοι τέλος οι δυο πρωταγωνιστές (Κεβέν Αζαΐς και Αντέλ Ενέλ) σε μια ρομαντική κομεντί που τελικά περισσότερο ψυχαγωγεί παρά προβληματίζει.

Βαθμοί: 5

Μάθημα πρώτον

«Yogananda: Το ταξίδι της αφύπνισης»: Ενα ντοκιμαντέρ για τον θρυλικό Γιογκανάντα που μύησε τον δυτικό κόσμο σε μια νέα κοσμοθεωρία – με άλλα λόγια, μια ταινία φτιαγμένη ούτως ώστε να προσελκύσει και ένα κοινό που ενδεχομένως να μη μοιράζεται τις ίδιες ανησυχίες. Προς το τέλος φλερτάρει άσχημα με εκείνη την ενοχλητική new age αισθητική που συναντάς σε παρεμφερή βιντεάκια στο YouTube, μου έμειναν όμως πέντε – δέκα πράγματα. Κάτι θα σημαίνει αυτό.

Βαθμοί: 4

Ανούσιο

«Vice: Η Πόλη της Βίας»: Μοιάζει με θέρετρο αναψυχής, είναι όμως η Πόλη της Βίας, όπου οι πελάτες διασκεδάζουν σκοτώνοντας και βιάζοντας ανθρωπόμορφα ρομπότ. Λοιπόν, το ‘χω ξαναδεί το έργο. Ηταν παραγωγής 1973 και λεγόταν «Westworld». Η τωρινή βερσιόν απλώς αλλάζει τα αρσενικά ρομπότ με θηλυκά, μόνο που είναι γυρισμένη δίχως την παραμικρή φινέτσα. Ο Μπρους Γουίλις βαριέται τη ζωή του, και η πεντάμορφη Αμπίρ Τσίλντερς δείχνει να προσπαθεί – αλλά ποιος νοιάζεται;

Βαθμοί: 2

Η φρίκη της ρουτίνας

«Demonic»: Στοιχειωμένο σπίτι εξερευνά η Μαρία Μπέλο παρέα με τον Φρανκ Γκρίλο σε άλλη μια παραγωγή του Τζέιμς Γουάν. Που καλά κάνει ο άνθρωπος: οι ταινίες αυτές κοστίζουν ελάχιστα και αποφέρουν πολύ χρήμα. Ακόμη κι όταν δείχνουν πιο ρουτινιάρικες και από δουλειά γραφείου στον δημόσιο τομέα.

Βαθμοί: 0