Κόσμος

Κατώτατο ωρομίσθιο 8,5 ευρώ από το 2015 στη Γερμανία

Το λογότυπο ΤΑ ΝΕΑ με σκούρα μπλε γράμματα σε ανοιχτόχρωμο φόντο
Σχόλια
1 λεπτό
Τη θέσπιση ελάχιστου μισθού ενέκρινε το υπουργικό συμβούλιο της Ανγκελα Μέρκελ. Το επίπεδο της κατώτατης αμοιβής στη Γερμανία ορίστηκε στα 8,5 ευρώ την ώρα. Ο σχετικός νόμος θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2015 με στόχο οι σχετικές ρυθμίσεις του να έχουν εφαρμοστεί πλήρως έως το 2017.
Από τις ρυθμίσεις αυτές εξαιρούνται οι εργαζόμενοι κάτω των 18 ετών και οι μαθητευόμενοι. Οι εταιρείες θα μπορούν επίσης να καταβάλλουν χαμηλότερους μισθούς για διάστημα έξι μηνών σε μακροχρόνια άνεργους που θα προσλαμβάνουν.
Η θέσπιση κατώτατου μισθού αποτελεί πολύ σημαντική αλλαγή σε μια χώρα όπου η διαπραγμάτευση των μισθών από τους κοινωνικούς εταίρους αποτελούσε ιστορικό θεσμό. Ο νόμος που εγκρίθηκε από το υπουργικό συμβούλιο θα πρέπει τώρα να λάβει πράσινο φως από τους βουλευτές της Κάτω Βουλής και στη συνέχεια από τα μέλη της Ανω Βουλής της χώρας.
Η θέσπιση κατώτατου μισθού ήταν βασικός όρος που έθεσαν οι Σοσιαλδημοκράτες για να συμμετάσχουν στην κυβέρνηση συνασπισμού της Ανγκελα Μέρκελ.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Καλώδιο: Σήμερα το απόγευμα στην «κόκκινη περιοχή» το Abeille Marengo- Όλα ανοικτά για «κίνηση» της Τουρκίας
  2. Φορολογικές δηλώσεις: Άλμα 10 δισ. στα εισοδήματα αλλά ένας στους δύο δηλώνει έως 10.000 ευρώ
  3. Παρίσι: Φρουρός κατέρρευσε δίπλα στον Μακρόν στο Μέγαρο των Ηλυσίων (vid)

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies