Αρχιζει η αερομαχία για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, στο παιχνίδι για τη διεκδίκηση των οποίων παραμένουν 7 συνολικά υποψήφιοι.

Προ ημερών ξεκίνησε η δεύτερη και τελική φάση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ, με τα 7 σχήματα να παίρνουν στα χέρια τους την τελική σύμβαση παραχώρησης, σύμφωνα με την οποία θα πρέπει μέχρι και τις αρχές Ιουνίου να έχουν καταθέσει τις δεσμευτικές οικονομικές προσφορές τους. Η σύμβαση αναφέρει επίσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ότι ο πλειοδότης υποχρεούται να προβεί σε επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ

Οι επτά υποψήφιοι είναι η Aeroports De La Cote D’ Azur (Γαλλία), η κοινοπραξία Zurich Airport (Ελβετία) – JP ΑΒΑΞ, η Athens International Airport, το σχήμα Fraport (Γερμανία) – Ομιλος Κοπελούζου, το σχήμα Vinci (Γαλλία) – Ελλάκτωρ, η κοινοπραξία Corporacion America (Αργεντινή) – ΜΕΤΚΑ και η Advent (ΗΠΑ).

Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι ο διαγωνισμός μπορεί να προσελκύσει ένα αρκετά υψηλό τίμημα, αφού το ενδιαφέρον είναι μεγάλο, με πιο χαρακτηριστικό ίσως παράδειγμα τον αργεντινό δισεκατομμυριούχο Εντουάρντο Εουρνεκιάν της Corporacion America που είχε πρόσφατα δηλώσει ότι ενδιαφέρεται να υποβάλει προσφορές για 21 συνολικά αεροδρόμια.

Σημειωτέον ότι ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ αφορά 14 αεροδρόμια, σε δύο ομάδες. Στην ομάδα Α περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Και στην ομάδα Β τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

Ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα υπάρξει από την πλευρά των υποψηφίων το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου για την ομάδα Α και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου και Λήμνου για την ομάδα Β.