Χαμόγελα στο λιανικό εμπόριο ύστερα από μια τριετία έφερε η σταθεροποίηση του τζίρου των επιχειρήσεων τον περασμένο Νοέμβριο, η οποία συνοδεύτηκε με αύξηση των πωλήσεων. Για πρώτη φορά από τον Απρίλιο του 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, αντιστράφηκε το κλίμα στην αγορά με αύξηση του όγκου λιανικών πωλήσεων, που ερμηνεύεται από το υπουργείο Οικονομικών ως ισχυρή ένδειξη της πορείας της οικονομίας προς την ανάπτυξη. Ο όγκος των πωλήσεων τον Νοέμβριο 2013, σε σύγκριση με τον δείκτη του Νοεμβρίου 2012, σημείωσε αύξηση 3% έναντι μείωσης 16,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2012 προς το 2011. Σημαντικός παράγοντας στην εξέλιξη αυτή είναι οι εκπτώσεις του Νοεμβρίου που πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά μετά τη θέσπιση νέου πλαισίου.

Από τις επιμέρους κατηγορίες  σε ετήσια βάση, ο κλάδος της ένδυσης και της υπόδησης σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο κατά 15,2% και σε όγκο πωλήσεων κατά 30%, ακολούθησε ο κλάδος των επίπλων, ηλεκτρικών και οικιακού εξοπλισμού με αύξηση του τζίρου κατά 14,8% και του όγκου των πωλήσεων κατά 19,2 % και ο κλάδος των πολυκαταστημάτων με αύξηση του τζίρου κατά 5,6% και του όγκου των πωλήσεων κατά 8,6%.