Πέραν των σχεδιαζόμενων επενδύσεων σε εμπορικές προβλήτες, κινητικότητα υπάρχει και στον τομέα της κρουαζιέρας. Πρόκειται για έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του παγκόσμιου τουρισμού σήμερα, με την Ελλάδα να συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερο τα βλέμματα παλαιών και νέων παικτών της διεθνούς αγοράς που αναζητούν νέους προορισμούς.

Δεν είναι τυχαία η πρόσφατη απόφαση της ΕΕ να χρηματοδοτήσει κατά 95% την επένδυση ύψους 120 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέου τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά. Η χρηματοδότηση ανοίγει ταυτόχρονα τον δρόμο για ένα νέο πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς δημιουργεί το έδαφος για την εμπορική εκμετάλλευση επιβατικών λιμανιών στη χώρα μας.Σήμερα, η Μεσόγειος είναι η δεύτερη σημαντικότερη αγορά κρουαζιέρας του πλανήτη. Το 2013 οι κρουαζιέρες στην περιοχή αντιπροσώπευαν το 21,7% της παγκόσμιας αγοράς έναντι 34,4% της Καραϊβικής. Είναι εντυπωσιακό ότι με μόνη εξαίρεση τη μικρή μείωση 2,8% το 2012, η μεσογειακή κρουαζιέρα κατέγραψε αύξηση 129% την περίοδο 2003-2012. Η κίνηση επιβατών τετραπλασιάστηκε την τελευταία 12ετία, φθάνοντας από τα 6,9 εκατ. το 2000 στα 24,8 εκατ. επιβάτες το 2012.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η Ελλάδα είναι ο τρίτος σημαντικότερος προορισμός κρουαζιέρας της Μεσογείου με 2,2 εκατ. επιβάτες, αλλά βρίσκεται πολύ πίσω, αφού στην πρώτη Ιταλία αντιστοιχούν 9,3 εκατ. και στην Ισπανία 5,1 εκατ. επιβάτες.