Οι πιστωτές του δεν άντεξαν. Αρχισαν λοιπόν να ενοχλούν την πρεσβεία στο Αμπου Ντάμπι για την αποπληρωμή των χρεών. Πρώτος ένας έλληνας υπήκοος κάτοικος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στον οποίον ο διπλωματικός υπάλληλος χρωστούσε μικρό ποσό. Επειτα εκκρεμούσαν οι λογαριασμοί ρεύματος και τηλεφώνου της οικίας του υπαλλήλου, ο οποίος αναγνώρισε το λάθος του εκφράζοντας στους προϊσταμένους του μεταμέλεια. Ωστόσο, δεν τακτοποίησε πλήρως τις υποχρεώσεις του.

Περισσότερες ειδοποιήσεις για νέα χρέη του συνέχισαν να φθάνουν στα χέρια των προϊσταμένων. Με δύο έγγραφά της η Εθνική Τράπεζα του Αμπου Ντάμπι ζητούσε τη συνδρομή τής εκεί ελληνικής Αρχής για την εξόφληση των οφειλομένων από τον υπάλληλο, καθώς και 16 ακόμη ανεξόφλητων λογαριασμών ρεύματος και τηλεφώνου.

Επιπλέον με ένα ακόμη έγγραφο μία ακόμη τράπεζα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην οποία χρωστούσε 11.500 ευρώ κινήθηκε νομικά εναντίον του. Μη έχοντας άλλα περιθώρια, η Διεύθυνση Προσωπικού του υπουργείου Εξωτερικών ζήτησε από τον υπάλληλο να τακτοποιήσει τις οικονομικές εκκρεμότητες που δημιούργησε κατά την υπηρεσία του στην πρεσβεία στο Αμπου Ντάμπι και να γνωστοποιήσει εντός πέντε ημερών τη σχετική εξόφληση. Δέκα ημέρες μετά ο υπάλληλος δεν είχε απαντήσει…

Η πειθαρχική ποινή που του επιβλήθηκε ανήλθε σε πρόστιμο ίσο με το ένα τέταρτο του μισθού του.