Πόλεμος μεταξύ των κομμάτων της Αριστεράς έχει ξεσπάσει με αφορμή την πώληση του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού 902, με τον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ να εξαπολύουν δριμεία επίθεση κατά του ΚΚΕ για τις διαδικασίες που ακολούθησε και τη νομιμότητά τους.
Εντονη ήταν η αντίδραση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη. «Η ηγεσία του ΚΚΕ οφείλει με ευθύνη να πει πού και πώς πουλήθηκε ο 902, αν είναι νόμιμο μια άδεια που δόθηκε σε ένα κόμμα δωρεάν να πουλιέται στην "πιάτσα", ποιες νομικές δικλίδες χρησιμοποίησαν για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του νέου αγοραστή κι αν είναι αλήθεια ότι ο αγοραστής είναι ο ιδιοκτήτης του Extra», τόνισε χαρακτηριστικά (Στο Κόκκινο). Στο ίδιο μήκος κύματος και η εφημερίδα «Αυγή», που κατηγόρησε χθες το ΚΚΕ ότι εκποιεί «στη ζούλα» (sic) περιουσία της Αριστεράς.
Ο κ. Παπαδημούλης, αναφερόμενος στη μόνιμη απορριπτική στάση του ΚΚΕ έναντι κάθε πρότασης κοινής δράσης με τον ΣΥΡΙΖΑ, αναρωτήθηκε: «Πώς το ΚΚΕ, που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του, επέλεξε να πουλήσει το κανάλι και το ραδιόφωνό του σε έναν ιδιοκτήτη που υπερπροβάλλει τη Χρυσή Αυγή και ο ίδιος είναι συχνά ομοτράπεζος του κ. Σαμαρά;».
ΟΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ. Σε ανακοίνωσή του πάντως ο ιδιοκτήτης του Extra Φίλιππος Βρυώνης διέψευσε ότι έχει «οποιαδήποτε σχέση ιδιοκτησίας με την αγοράστρια εταιρεία του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού 902». Σε ανάλογη διάψευση προχώρησε και ο επιχειρηματίας και πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, μετά τις πληροφορίες που τον έφεραν να σχετίζεται με την αγοραπωλησία. «Κατηγορηματικά το διαψεύδω. Δεν υπάρχει καν συζήτηση. Το θεωρώ σκάνδαλο όταν ένα κανάλι με πανελλαδική εμβέλεια πωλείται να μην ξέρουμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης», σημείωσε χθες ο κ. Μαρινάκης.
Σε σκληρούς τόνους κινήθηκε και η ανάρτηση του εκπροσώπου Τύπου της ΔΗΜΑΡ Ανδρέα Παπαδόπουλου στο facebook, στην οποία αφήνει αιχμές για τη διαδικασία πώλησης μιας δημόσιας συχνότητας χωρίς αναφορά στο ποιος την αγόρασε και έναντι ποιου τιμήματος.
Σε περιπαικτικό ύφος ο κ. Παπαδόπουλος σχολιάζει την ενέργεια του ΚΚΕ: «Μπορείς, για παράδειγμα, να απολύεις μαζικά και να μην ανοίγει ρουθούνι, διότι παρακάμπτεις τη νομοθεσία, μεταφέροντας - προσωρινά - τους απολυμένους σε άλλη κομματική υπηρεσία. Φυσικά και δεν επιτρέπεις σε κανέναν να κάνει όχι απεργία, ούτε καν διαδήλωση διαμαρτυρίας ή στάση εργασίας». Και καταλήγει: «Τελικά σε αυτή τη χώρα είναι ό,τι καλύτερο να είσαι ΚΚΕ».
Κριτική άσκησε και η ΕΣΗΕΑ, τόσο στον τρόπο απόλυσης των εργαζομένων του 902 όσο και στο γεγονός ότι μεταβιβάστηκε η συχνότητα «σε χέρια επενδυτών αγνώστων προθέσεων». Η Ενωση σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει επίσης ότι «η παραπομπή των πάντων στη θεόσταλτη επίσημη σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ είναι απαράδεκτη».
Η ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ. Παρά τη θύελλα αντιδράσεων, από την πλευρά του το ΚΚΕ απέφυγε και χθες να κάνει λόγο για την ταμπακιέρα, προχωρώντας σε επίθεση κατά μέσων ενημέρωσης και της ΕΣΗΕΑ. «Ο 902, όπως και ο "Ριζοσπάστης", δεν είναι καπιταλιστικές επιχειρήσεις που λειτουργούν όπως τα άλλα ΜΜΕ των μεγαλοεπιχειρηματιών, και το ΚΚΕ δεν είναι εργοδότης», περιορίστηκε να αναφέρει, επαναλαμβάνοντας ότι η πώληση έγινε για την ικανοποίηση υποχρεώσεων προς τους εργαζομένους και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από