Ο Στέλιος Χατζηιωάννου θα ανοίξει πιλοτικά σουπερμάρκετ στο Λονδίνο όπου θα πωλούνται τρόφιμα σε χαμηλές τιμές με στόχο να ανταγωνιστεί, κυρίως, αλυσίδες χαμηλού κόστους (π.χ. Lidl και Aldi), όπως επιβεβαίωσε με σχετική ανακοίνωσή του χθες ο ίδιος. Το σουπερμάρκετ του κύπριου επιχειρηματία θα ονομάζεται easyFoodstore και σε πρώτη τουλάχιστον φάση θα πουλά κυρίως τυποποιημένα μη επώνυμα προϊόντα.
Ο ίδιος ανάρτησε σχετική ανακοίνωση στον διαδικτυακό τόπο easyFoodstore.com επιβεβαιώνοντας σχετικά δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο τα οποία αναφέρονταν στις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητές του. Οπως έγραψαν χθες «ΤΑ ΝΕΑ», ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει στα σκαριά φθηνό σουπερμάρκετ, το οποίο είναι σχεδόν έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του με στόχο να αποσπάσει μερίδιο από την αγορά τροφίμων της Βρετανίας, όπου γίνεται κάθε χρόνο τζίρος περίπου 200 δισ. ευρώ.
Τα δημοσιεύματα για τις νέες δραστηριότητες του Στέλιου Χατζηιωάννου φούντωσαν όταν διαπιστώθηκε ότι η εταιρεία του καταχώρισε επίσημα την προαναφερθείσα νέα αυτή διαδικτυακή διεύθυνση.
Ο Στέλιος Χατζηιωάννου προς το παρόν εξετάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός μόνο πιλοτικού καταστήματος σουπερμάρκετ στο Νότιο Λονδίνο ως «πείραμα χαμηλού ρίσκου» για να διερευνηθούν οι προοπτικές αυτής της αγοράς για τον όμιλο easyGroup, όπως εξήγησε σχετικά ο ίδιος στη σχετική ανακοίνωση. Το σουπερμάρκετ θα στεγαστεί στο ισόγειο εννεαώροφου κτιρίου του ομίλου στο Κρόιντον.
Εκεί στεγάζονται ή εξετάζεται να στεγαστούν, επίσης, δραστηριότητες άλλων εταιρειών του ομίλου, όπως είναι τα ξενοδοχεία easyHotel ή τα γυμναστήρια easyGym.
«Το ισόγειο θα φιλοξενήσει το πιλοτικό κατάστημα χαμηλού ρίσκου easyFoodstore.com. Θα επικεντρώνεται σε προσιτά, βασικά μη επώνυμα τυποποιημένα προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Δεν έχουν αποφασιστεί ακόμη άλλες λεπτομέρειες» του εν λόγω εγχειρήματος, σύμφωνα με τον κύπριο επιχειρηματία. Εάν το πιλοτικό αυτό κατάστημα αποδειχθεί επιτυχημένο, τότε μπορεί να εξεταστεί η επέκτασή του από το 2014 και μετά.
Οπως όλα δείχνουν, σε πρώτη φάση δεν θα πωλούνται φρέσκα ή κατεψυγμένα τρόφιμα. Αναλυτές της αγοράς τροφίμων της Βρετανίας θεωρούν ότι τα τυποποιημένα τρόφιμα κερδίζουν συνεχώς έδαφος στη χώρα λόγω της μείωσης των εισοδημάτων που έχουν προκαλέσει τα αυστηρά μέτρα λιτότητας.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από