Θέλει να δώσει τέλος στη ζωή του, εισπνέοντας τα καυσαέρια του αυτοκινήτου του μέσα στο γκαράζ. Τελικά όμως αναγκάζεται να τα παρατήσει, καθώς η υπερμοντέρνα αντιρρυπαντική τεχνολογία του SUV του, φιλτράρει όλους τους δηλητηριώδεις ρύπους και έτσι επιστρέφει…ταλαιπωρημένος στο σπίτι του.

Αυτό είναι το σενάριο ενός βίντεο, με το οποίο διαφήμιζε η Hyundai το μοντέλο ix35 και τις οικολογικές προδιαγραφές του. Το βίντεο ολοκληρώνεται με τον απογοητευμένο «υποψήφιο αυτόχειρα» να εγκαταλείπει το γκαράζ και να επιστρέφει σπίτι του, ενώ εμφανίζεται το διαφημιστικό σλόγκαν «Το νέο ix35 – με 100% υδρογόνο».

Η μακάβρια διαφήμιση προκάλεσε σάλο και η Ηyundai αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη στο Twitter και να το αποσύρει από την κυκλοφορία. Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία κατονόμασε ως υπεύθυνη του ατοπήματος μία ευρωπαϊκή διαφημιστική εταιρεία.

Να σημειώσουμε, ότι η Νότια Κορέα κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως μεταξύ των ανεπτυγμένων χωρών στον αριθμό αυτοκτονιών αναλογικά με τον πληθυσμό της. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ αναλογούν σε κάθε 100.000 Νοτιοκορεάτες 30 αυτοκτονίες.